ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Το παραμύθι μου.

Μια φορά κι έναν καιρό..
ήταν ένα παραμύθι που..
ζητούσε απεγνωσμένα..
πρωταγωνιστές..
ήρωες..
θύματα και ένα..
τέλος!
Περιπλανιόταν σάν..
τήν άδικη κατάρα..
με τα μούτρα κατα γης!
Πέρασε κι από μένα..
το λυπήθηκα και δέχτηκα..
δέχτηκα τη πρόσκληση..
δεν ρώτησα για το ρόλο!
Στο δρόμο συνάντησα..
το ενθουσιασμό..
μου ζήτησε να τον πάρω..
μαζί μου!
Πηγαίνοντας καταλάβαμε..
πως μάς κυνηγούσε..
ή αίσθηση την καλώς ορίσαμε...
αισθανόταν κάπως!
Απόλυτη ησυχία..
ένα φσιτ..
δύο φσιτ..
βγαίνει ή χαρά και..
μαζί τής ή τρέλα!
Που νόμιζες πως..
θα πήγαινες χωρίς εμάς;
μου είπε..
και εγώ είχα μείνει..
σαστισμένη από την ..
ομορφιά της!
Χαρά και ενθουσιασμός..
Χα..
άρχισα να χορεύω..
με γυμνό ανθρώπινο..
σώμα σάν τρελή..
Χαιρόμουν για τούς ..
φίλους μου!
Μεγάλωσε ή παρέα μας..
με την άνοιξη..
που έφερε μαζί τής..
την ευτυχία!
Ναι....
Ο έρωτας ήρθε..
σε μένα..
στστστ...
τον δέχτηκα!
Όταν έφυγες..
Συνειδητοποίησα πως..
μαζί με σένα με..
Εγκατέλειψε ο ..
Ενθουσιασμός και ή Χαρά..
Έμεινε ή Τρέλα..
ήρθε ή Λύπη..
Χάθηκαν ή αισθήσεις!
Άρχισα να ωρύομαι..
Ψάχνω το παραμύθι μου..
Μαζί με το πόνο
αισθάνθηκα το φόβο!
Από τότε ένιωσα θύμα..
πολλές φορές..
κι έτσι θύμωσα...!
Ήρθε όμως ή δύναμη..
κι έτσι ξύπνησα!
Έμαθα...
Αισθάνθηκα..
Ονειρεύτηκα..
Αγάπησα!
Κουραστικά περπατώντας..
μέχρι που ήρθες εσύ!
Το τέλος δεν...
το γνωρίζω ακόμα!
Αυτό που γνωρίζω σίγουρα..
είναι πως...
Είμαι Ήρωας Και Πρωταγωνιστής της Δικής μου Ζωής!!!!

Sofia Zoubery

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured