ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Σορυ . αλλά πεθάναν οι πριγκίπισσες,

Είναι και αυτός ο Joe Cocker απόψε με το Ain't no sunshine του το τσιγάρο μισοτελειωμένο καίει στο τασάκι το κρασί μου κλείνει το μάτι στο ποτήρι είναι και αυτή η γαμημένη νύχτα οι αϋπνίες κάθονται διπλά μου και γελούν, πώς να μην αφεθείς στις σκιές , ένα ποτό στην υγεία μου.. χορεύουν γύρω μου οι αναμνήσεις σε έναν χορό αέναο.. Έχω κουραστεί να ακούω τα ιδία πράγματα.. μόνο τα πρόσωπα αλλάζουν μα οι κουβέντες ίδιες.. γιατί πρέπει να λέμε σε κάθε καινούργια γνωριμία όλα αυτά τα στερεότυπα.. δεν μπορούμε απλά να πούμε..κράτα μου το χέρι άγγιξε με και μην μιλάμε!! κάνεις δεν θέλει στα αλήθεια να γνωρίσει τον άλλον ο καθένας κουβαλά τα δικά του γιατί δεν ζούμε όλοι οι άνθρωποι για το μέλλον είμαστε και μείς που ζούμε το τώρα άντε και το αύριο τίποτα παραπάνω γιατί αυτό το γαμημένο παραπάνω έχει κόστος βαριέμαι να σου πω αυτά τα στερεότυπα που σίγουρα σου έχουν πει και άλλοι δεν είμαι ο πρώτη που θα σου πω ποσό όμορφος έξυπνος είσαι.. δεν είμαι ο πρώτη που θα σε κάνει να γελάσεις.. 
δεν είμαι ο τελευταία για την οποίαν θα στεναχωρηθείς όταν χωρίσετε.. σίγουρα δεν είμαι εγώ η πριγκίπισσα που περιμένεις.. δεν θέλω να σε τρομάξω.. αλλά δεν υπάρχουν πια πριγκίπισσες, νεράιδες και ξωτικά.. δεν χρειαζόμαστε λόγια μεγάλα , δεν χρειαζόμαστε όρκους παντοτινούς λόγια ,που θα μείνουν λόγια.. το μόνο που θέλουμε ένα βραδύ σαν και τούτο.. είναι τα σώματα ενωμένα.. ζεστά να μοιραστούμε λίγη από εκείνη την αγάπη που δεν ζήσαμελίγη από την αγάπη που ονειρευόμασταν σαν ήμασταν παιδιά..Έχω αρχίσει να συνειδητοποιώ πως όσο περνούν τα χρονιά τόσο πιο δύσκολο είναι να ξανανιώσεις αυτό το σκίρτημα στην καρδιά.. Αυτό που ξέρω δεν θέλω το για πάντα .. θέλω το τόσο όσο ζήσε την στιγμή.. ζήσε την και πιάσε μου τα χεριά σφιχτά.. ίσως αύριο εμείς οι δυο να είμαστε δυο ξένοι που βρίσκονται τυχαία στην άκρη του δρόμου.. Για μια γαμημένη ανάγκη γίνονται όλα.. για μια στιγμή !! 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured