ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

«Αψού! Γείτσες»...


Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους μας! 
Σήμερα σέρνω τα πόδια μου...Δεν έχω διάθεση για τίποτα. έχω και μια ίωση που με ταλαιπωρεί από χτες και εκεί που τα παίρνω πιο πολύ είναι ότι Δεν έχω τον έλεγχο του εαυτού μου, νιώθω σα να εκρήγνυται ο ίδιος μου ο εαυτός και δεν μπορώ να αντιμετωπίσω την ορμή του…προς το παρών θα την αντιμετωπίσω με depon,γιατροσόφια της μαμάς μου και βλέπουμε και επειδή είμαι κακόκεφη και έχω κακή ψυχολογία δεν θέλω να χαλάσω και τη δική σας λέω να ακούσουμε μουσική ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια που ακούω όταν δεν είμαι καλά. Είναι πορτοκαλογλου ό,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό. Γιατί ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος να αντέχει σχεδόν τα πάντα. απλά έχει και η φθορά τη γοητεία της, η μνήμη την δική της, αλλά το μέλλον την ουσία. φυσάτε λοιπόν άνεμοι να δούμε μέχρι που αντέχω . Πάμε να αφεθούμε στις νότες να μας παρασύρουν .Σας στέλνω φιλί από μακριά να μην σας κολλήσω !!  «Αψού! Γείτσες»... 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured