ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

“Έλα φτιάξε μου τη μέρα”

Σήμερα θα είναι μια υπεροχή μέρα !! πως το ξέρω?  Μα εγώ Είμαι  ο δημιουργός της πραγματικότητάς μου εγώ θα το κάνω για μένα  κλείνω τα μάτια  Παίρνω μια βαθιά ανάσα, την κρατάω για λίγα δευτερόλεπτα και εκπνεύω αργά. Έτσι Ωοoμ … ΄Υστέρα, λέω να κάνω  ένα διάλειμμα να βγω έξω στον ήλιο και τον φρέσκο αέρα να αφήσω  τον εαυτό μου να λουστεί στο φως, Ο ήλιος θα αυξήσει το επίπεδο της βιταμίνης D στον οργανισμό μου ναι το παραδέχομαι σαν φυτό που είμαι  της παγκόσμιας κοινωνίας που με θέλουν να είμαι ,χρειάζομαι καθημερινά τον ήλιο για την φωτοσύνθεση μου.. ,παίρνω λοιπόν  μαζί και την καλή μου διάθεση  τα ακουστικά στα αυτιά να  ακούω  τη μουσική που αγαπώ και ταξιδεύω. και Δεν θα Αφήσω τη ζωή μου  στην τύχη. Θα την πάρω στα χεριά μου να την ζωγραφίσω με όμορφα δικά μου χρώματα να γεμίσω τον άδειο καμβά της ημέρας με τη ζωή που όσα εγώ επιθυμώ να  μου  συμβούν και θα περιμένω, με σιγουριά και ευχάριστη προσμονή. Γιατί να μείνουμε στο σκοτάδι όταν υπάρχουν άπειρα χρώματα γύρω μας αφήνω τη  φύση να είναι οδηγός μου αυτή ξέρει  Γι αυτό λέω Σήμερα,να  αποφύγω  περισσότερο από κάθε άλλη φορά, τους μίζερους ανθρώπους γιατί η ασχήμια η κακιά  είναι μεταδοτικά… λέω σήμερα να Σπρώξω τον εαυτό μου λίγο πιο πέρα από τα συνήθη του όρια Γιατί η διεύρυνση, η φυγή από την πεπατημένη, είναι αναζωογονητική! τρέλα! Αυτό θέλει η ζωή. Γεννηθήκαμε για κάτι περισσότερο από το να πηγαίνουμε στη δουλειά, να πληρώνουμε λογαριασμούς και να πεθαίνουμε! Γι αυτό κι εγώ θα «Απολαύσω  τη σημερινή μέρα γιατί το χθες πέρασε και το αύριο μπορεί να μην έρθει ποτέ»…… Come on baby make my day.
.

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured