ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Οι προβλέψεις της εβδομάδας των χριστουγεννων πες το με ένα τραγούδι!


ΚΡΙΟΣ
«Τολμώ – Μαρινέλλα»
Αυτή την εβδομάδα, αγαπητέ Κριέ, τολμάς, ρισκάρεις, τα παίζεις όλα για όλα στον έρωτα και πραγματικά πετυχαίνει αυτό που θέλεις! Ο Ουρανός από το ζώδιό σου σχηματίζει τρίγωνο με τον Ήλιο και εσύ έχεις τώρα την δύναμη να αλλάξεις τα πράγματα γύρω σου! Στη συνέχεια, σχηματίζει αντίθεση με τον Άρη, γεγονός που σε κάνει να κινηθείς πολύ γρήγορα στα ερωτικά σου! Η Νέα Σελήνη στον Τοξότη, σου δίνει λύση σε κάθε ερωτικό πρόβλημα… Τι το καλύτερο λοιπόν από το να τραγουδήσεις Μαρινέλλα, τολμώντας για μία νέα ζωή! 
«Με συναρπάζεις σα να βλέπω περιπέτεια, είσαι υπερένταση που ξέρω τη συνέχεια, μου είπες πάντα έτσι θα 'μια, μη μ' αγγίζεις, θα καείς κι όμως τολμώ να σ' αγαπώ ό,τι κι αν πεις! Τολμώ στο ναρκοπέδιο που ζεις να περπατώ, τολμώ μέσα στο τούνελ που περνάς ν' ακολουθώ, τολμώ να 'μαι αντίλαλος δικός σου, σ' αγαπώ! Τολμώ, όσα δεν τόλμησε κανείς εγώ τολμώ, τολμώ!»
https://www.youtube.com/watch?v=xaQAu-z2Kbc
ΤΑΥΡΟΣ
«Με το καλημέρα –Πάνος Κιάμος»
Με το… καλημέρα της εβδομάδας, η αισθηματική σου ζωή αλλάζει και ανανεώνεται… Η Αφροδίτη από τον Σκορπιό βάζει τα δυνατά της για να σου δώσει αυτό που ζητάς και που έχεις φανταστεί! Το τρίγωνό της με τον Ποσειδώνα διώχνει τις άμυνες και τις αντιστάσεις σου και αφήνεσαι συναισθηματικά σε ένα ερωτικό ειδύλλιο που σε εξιτάρει, αλλά και σε κάνει να έχεις και ρομαντικές διαθέσεις! Παράλληλα, η Νέα Σελήνη στον Τοξότη σε απελευθερώνει ερωτικά με κάθε τρόπο! Το τραγούδι σου για αυτή την εβδομάδα είναι του Πάνου Κιάμου:
«Ότι θα ‘ρχόταν η μέρα που κάποιος με το καλημέρα θα γέμιζε απλά τη ζωή μου, δεν το ‘χα σκεφτεί! Πρώτη φορά μου συμβαίνει να βρίσκομαι σε τέτοια θέση, στο στόμα μια θάλασσα λόγια.. μα ποιος να τα πει! Σαν άστρο η καρδιά περιμένει στα χέρια σου πάνω να πέσει, δεν ξέρω ούτε καν το όνομα σου, μα ξέρω είσαι εσύ αυτό που ζητάω κι έχω φανταστεί!»


ΔΙΔΥΜΟΙ
«Το καλύτερο δώρο – Αποστολία Ζώη /4Play»
Το καλύτερο δώρο έρχεται τώρα για σένα, φίλε Δίδυμε, αυτή την εβδομάδα και λέγεται «Νέα Σελήνη»! Τι δώρο θα είναι αυτό; Η ανανέωση σε μία σχέση ή ένας νέος δεσμός! Παράλληλα, το τρίγωνο του Ήλιου με τον Ουρανό, φέρνει διασκέδαση και ερωτισμό, ενώ η διάθεσή σου ανεβαίνει στα ύψη της! Διασκέδασέ το τραγουδώντας γιορτινά:
«Πως το καλύτερο δώρο είναι που πάλι και φέτος είμαστε μαζί, το καλύτερο δώρο είναι που πάλι θα κοιμηθούμε το πρωί αγκαλιά μαζί, Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά να τραγουδάμε κάλαντα σαν μικρά παιδιά! Το καλύτερο δώρο είναι που πάλι και φέτος είμαστε μαζί!»

ΚΑΡΚΙΝΟΣ
«Του έρωτα και της φωτιάς – Άνεμος»
Επιτέλους η ατμόσφαιρα μυρίζει μετά από πολύ καιρό έρωτα και αυτό είναι κάτι που σε γαληνεύει και σε ηρεμεί! Το τρίγωνο της Αφροδίτης με τον Ποσειδώνα σε κάνει να νιώθεις και πάλι την πραγματική αγάπη, ενώ οι όψεις του Ουρανού με τον Ήλιο και τον Άρη προμηνύουν ότι έρχονται δυναμικές αλλαγές στη ζωή σου! Ο έρωτας παίρνει τώρα φωτιά, που ζεσταίνει την ψυχή και το κορμί σου!
«Του έρωτα και της φωτιάς το τραγούδι αυτό, για την αγάπη μιας θεάς μ’ άνθρωπο θνητό… Ένα τραγούδι της καρδιάς που έρχεται ζεστό μεσ’ στης βραδιάς την ηχώ! Αγάπη, αγάπη, αγάπησέ με κι έλα να γίνεις θεός, η αγάπη, η αγάπη λένε, τρέλα που γίνεται φως!»
ΛΕΩΝ
«Η νύχτα μυρίζει γιασεμί – Θέμης Αδαμαντίδης»
Τα άστρα μπορεί να είναι χίλιοι καημοί, αλλά οι νύχτες του Δεκεμβρίου αρχίζουν για σένα να μυρίζουν όμορφο, που σου χαϊδεύει όλο το κορμί! Το τρίγωνο Ήλιου – Ουρανού είναι μία μοναδική συγκυρία για να ανανεωθείς… Ακόμα πιο ευνοϊκή συνθήκη για τα ερωτικά σου είναι η Νέα Σελήνη στο ζώδιο του Τοξότη, η οποία πραγματικά φέρνει τον έρωτα στα πόδια σου και τον απολαμβάνεις στον μέγιστο βαθμό! Το δικό σου ερωτικό τραγούδι είναι από τον Θέμη Αδαμαντίδη:
«Ένας κόσμος τραγούδια, ένα δάσος "σ’ αγαπώ" μες στα μάτια σου παίζουνε κρυφτό. Έχεις μπει στη ζωή μου, την καρδιά μου να πονάς κι απ’ το γέλιο στο δάκρυ με γυρνάς. Να σε πάρω δικιά μου με έναν έρωτα τρελό, φουρτουνιάζει κι απόψε το μυαλό! Το φεγγάρι αλήτης σού χαϊδεύει το κορμί κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί. Τώρα τι να σου πω; Φταίω, που σ’ αγαπώ! Τ’ άστρα χίλιοι καημοί κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί!»
ΠΑΡΘΕΝΟΣ
«Ψίθυροι καρδιάς – Δημήτρης Μπάσης»
Για πρώτη φορά στη ζωή σου δεν σκέφτηκες τα πρέπει και τα μη, αλλά την πάτησες κι ερωτεύτηκες για τα καλά… Τα πράγματα δεν σου ήρθαν και τόσο χαλαρά ως τώρα, όμως εσύ δεν πτοήθηκες! Αυτή την εβδομάδα λοιπόν θα ανταμειφτείς! Η Αφροδίτη από τον Σκορπιό σε τρίγωνο με τον Ποσειδώνα, σε κάνει να βρίσκεις επιτέλους την όαση στα ζητήματα καρδιάς… Η Νέα Σελήνη στον Τοξότη αλλάζει την προσωπική σου κατάσταση και από «Ελεύθερος», ή «δεν ξέρω τι έχω», η κατάστασή σου γίνεται «Σε σχέση»! Ακολούθησε τους ψίθυρους καρδιάς που ταιριάζουν αυτή την εβδομάδα στα βήματά σου και ας… περάσεις 40 κύματα!
«Τι πρέπει, τι δεν πρέπει, στιγμή δε σκέφτηκα, εγώ μέχρι θανάτου σε ερωτεύτηκα. Σε σένανε με πάνε όλα τα βήματα κι ας είναι να περάσω σαράντα κύματα. Καράβι το φεγγάρι μες στο κρεβάτι μας, τα χάδια μας λυτρώνει και την αγάπη μας. Σε χάρτες και σε πόλεις με ψίθυρους καρδιάς θα καίγονται όσα, φως μου, δεν ήτανε για μας…»
ΖΥΓΟΣ
«Άμα δεν σε δω – Γιώργος Αλκαίος»
Η εβδομάδα σού φέρνει εκπλήξεις, αποκαλύψεις, αλλαγές και ευχάριστα γεγονότα! Τη μία στιγμή θα βράζεις στο ζουμί σου και θα θες ντε και καλά εδώ και τώρα τα πράγματα να έρθουν ακριβώς όπως θες εσύ, την άλλη όμως θα βγάζεις φωνές έκπληξης από την ροή των γεγονότων! Ο Ουρανός από τον τομέα των σχέσεών σου, βρίσκεται σε τρίγωνο με τον Ήλιο και αντίθεση με τον Άρη από το ζώδιό σου, που σημαίνει ότι μία ξαφνική πρόταση ή συνάντηση θα σε κάνει να πετάξεις στα ουράνια! Ο στίχος σου για αυτή την εβδομάδα είναι:
«Τίποτα δεν έχει αλλάξει, ακόμα σ’ αγαπώ, τίποτα δεν έχει αλλάξει, ακόμα σ’ αγαπώ, άμα δε σε δω, άμα δε σε δω, άμα δε σε δω θα τρελαθώ... Κράτησα τη μυρωδιά σου να ‘χω φυλαχτό! Κράτησα τη μυρωδιά σου να ‘χω φυλαχτό, άμα δε σε δω, άμα δε σε δω, άμα δε σε δω θα τρελαθώ...»
ΣΚΟΡΠΙΟΣ
«Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή – Μ. Αγγελόπουλος»
Η Αφροδίτη βρίσκεται στο δικό σου ζώδιο και από αυτή την εβδομάδα ξεκινά να σου δίνει τα δώρα της… Το τρίγωνό της με τον Ποσειδώνα σου εγγυάται συναισθηματική εκπλήρωση και επιτυχία σε μία ερωτική σχέση! Παράλληλα, η Νέα Σελήνη στον Τοξότη σου χαρίζει συναισθηματική πληρότητα και πλέον νιώθεις περισσότερη σιγουριά στο πλευρό ενός συντρόφου, που πληροί τις προϋποθέσεις! Αξίζεις πολλά και όσα αξίζεις θα καταφέρεις πλέον να τα έχεις στην αγκαλιά σου! Ο στίχος σου λοιπόν για αυτή την εβδομάδα είναι:
«Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή, δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν κι επειδή μ’ αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. Μα εγώ σε σένα, καλή μου, χρωστάω και τη ζωή μου, μου άλλαξες την ψυχή μου, τόσες συνήθειες κακές. Με χίλιες δυο τριγυρνούσα και τα λεφτά μου πετούσα, αλήτης θα καταντούσα μα όλ’ αυτά μέχρι χτες…»
ΤΟΞΟΤΗΣ
«Φέτος τα Χριστούγεννα – Stan»
Φέτος τα Χριστούγεννα θα είναι διαφορετικά, μοναδικά, γεμάτες εκπλήξεις και ευχάριστα γεγονότα! Η Νέα Σελήνη που πραγματοποιείται αυτή την εβδομάδα στο ζώδιό σου, κάνει το κλίμα της αισθηματικής σου ζωής από τώρα γιορτινό. Οι επόμενες 28 μέρες φέρνουν πολύ γλυκές και ευχάριστες αλλαγές, που σου καλύπτουν όλα τα κενά! Παράλληλα, το τρίγωνο του Ήλιου με τον Ουρανό, δίνει ξαφνικές ευκαιρίες για να έρθεις πιο κοντά στον έρωτα, που σε συναρπάζει! Τα δύο γίνονται ένα τις ημέρες αυτές, κάνε τις στιγμές να κρατήσουν!
«Φέτος τα Χριστούγεννα για μένα δε θα είναι ίδια με παλιά, θα `χω εσένα και εσύ εμένα κι όλα θα `ναι τότε μαγικά. Κάνε τη στιγμή μας να κρατήσει, όχι όπως τα βεγγαλικά, μου αρκεί που είσαι εσύ κοντά μου θα `ναι η καλύτερη χρονιά... Πρώτη φορά σ’ έχω στα χέρια μου και λιώνω απ’ τη ζεστασιά, σαν ένα αστέρι που με φώτισε μες την καρδιά, δίχως εσένα κρυώνω μες τη παγωνιά.. έλα άγγελέ μου κράτησέ με και εσύ σφιχτά, ταξίδεψε με όπως σου ‘χα πει και πιο παλιά... Μείνε κοντά μου για πάντα έρωτά μου...»
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
«Ένα λιμάνι η αγκαλιά μου – Χάρις Αλεξίου»
Η καρδιά σου γίνεται ένα λιμάνι το οποίο προσφέρει ζεστασιά, σιγουριά και ασφάλεια… Για να δέσει όμως η άγκυρα, πρώτα θα υπάρξει για λίγο ακόμα μία φουρτούνα που θα σε βοηθήσει να ξεκαθαρίσεις το κλίμα! Ο Ερμής εισέρχεται στο ζώδιό σου και από αυτή την εβδομάδα πολλές καταστάσεις θα αλλάξουν, ενώ θα έχεις τις ειδήσεις που περιμένεις! Παράλληλα, η Νέα Σελήνη στον Τοξότη σε βοηθά πραγματικά να αντιμετωπίσεις δυσάρεστα κεφάλαια του παρελθόντος!
«Ένα λιμάνι η αγκαλιά μου κι ας δένεις μόνο όταν φυσά! Αυτό που ψάχνεις μακριά μου, πάλι κοντά μου σε γυρνά! Ακόμα λίγο, μη φεύγεις τώρα, μείνε εδώ ακόμα λίγο! Βρες αφορμή σε καταιγίδα, δες χτυπιέται το κορμί… Ακόμα πόσο θα σε τρομάζει ο καιρός, ακόμα πόσο, ρίξε σκοινί κι άσε το πρώτο φως σε λίγο να φανεί Ένα λιμάνι η αγκαλιά μου…»
ΥΔΡΟΧΟΟΣ
«Με μία ματιά – Γιάννης Πλούταρχος»
Η καρδιά σου ζητά να παίξει με μία ματιά, να νιώσει και πάλι παιδί, να γελάσει, να φλερτάρει, να περάσει καλά… Αυτά που ζητά η καρδιά σου, θα γίνουν πραγματικότητα αυτή την εβδομάδα, γιατί η Νέα Σελήνη στο φιλικό για σένα Τοξότη, εκπληρώνει τις προσδοκίες σου σε χρόνο ντε-τε! Οι καημοί περνούν, τα δάκρυα φεύγουν και τα βλέμματα σκορπίζουν τις σπίθες του πόθου! Τραγουδάς λοιπόν Γιάννη Πλούταρχο:
«Με μία ματιά σταματάς τα ρολόγια, χάνω τα λόγια με μια σου ματιά, σαν παιδάκι να τρέξει πάλι να παίξει ζητάει η καρδιά, με ξεχνάει ο πόνος, χάνεται ο χρόνος, με μια σου ματιά, μια σου ματιά! Με μια ματιά τα παλιά μου τα σβήνω, πίσω τ' αφήνω με μια σου ματιά, οι πιο δύσκολες ώρες φεύγουν σαν μπόρες, σκορπάνε μακριά κι η καρδιά μου ξεχνάει ό,τι πονάει, με μια σου ματιά, με μια ματιά!»
ΙΧΘΕΙΣ
«Έρωτας Κλέφτης – Κώστας Δόξας»
Ο έρωτας θυμίζει λίγο σαπουνόπερα αυτή την εβδομάδα στη ζωή σου, φίλε Ιχθύ! Μετά τις εντάσεις που πέρασες τις 2 περασμένες εβδομάδες, τα συναισθήματα γλυκαίνουν και το τρίγωνο της Αφροδίτης με τον Ποσειδώνα έρχεται για να καλύψει τα κενά της καρδιάς σου και να εκπληρώσει το δικό σου, μοναδικό όνειρο! Ακόμα και αν δραματοποιείς τις καταστάσεις και φοβάσαι ή νιώθεις ανασφάλεια, με την Νέα Σελήνη που θα γίνει στον Τοξότη, θα μπορέσεις να βάλεις πιο σταθερές βάσεις στα αισθηματικά σου!
«Κι ας έρθουν και στρατιές, σειρήνες και φωτιές, κι ας λιώσουν τα φτερά λόγω φιλιού κι ας με βρει παγωνιά κελιού. Είμαι εγώ αγέρας, κλέφτης έρωτας, στόχος είμαι σφαίρας, αχ, μη μ’ αγαπάς, αχ, μη μ’ αγαπάς. Θεέ μου, τι σου λέω κι έχει πάει τρεις, όσο και να φταίω, "φεύγω" μη μου πεις, "φεύγω" μη μου πεις.»

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured