ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Σήμερα παραμονή Χριστουγεννων..

Ηρθαν τα χριστουγεννα μια μέρα έμεινε Νιώθω πως φέτος είναι διαφορετικά κάθε χρόνο είναι διαφορετικά απλά φέτος είναι κάπως πιο ..πιο ..ερωτικά μοναδικά ιδιαίτερα θα έλεγα είναι όπως τα θέλω με πολύ αγάπη οικογενειακή θαλπωρή όλοι όσοι αγαπώ είναι διπλά μου και όλο αυτό μου δίνει δύναμη.γιατί όταν αγαπάς δεν υπάρχει μετρο ούτε λογική απλά δίνεις και δίνεσαι  εκεί είναι Όλο το νόημα των Χριστουγέννων –η χαρά του να δίνεις και να μοιράζεσαι, ,θέλει τόλμη η ζωή  πάντα τα Χριστούγεννα μας κάνουν και μαλακώνουν οι καρδιές μας  χαλαρώνουμε αγαπάμε αυτές είναι οι μικρές στιγμές ευτυχίας που έρχονται ξαφνικά στη ζωή μας και νιώθουμε χαρά, λύπη φόβο και όλη μας η ζωή είναι γεμάτη συναισθήματα. Είναι όμως αυτές οι λίγες στιγμές που δίνουν νόημα στις αισθήσεις σου, που τις ξυπνούν όλες μαζί, ταυτόχρονα, και επισφραγίζουν την ύπαρξή σου. Αυτές οι λίγες γαμημένες στιγμές που είσαι ένα μικρούλι εκατοστό ψηλότερα απ' όλους και το ονομάζουμε ευτυχία Πού θέλω να καταλήξω; Θέλω και προσπαθώ να μείνουν στη ζωή μου όσα αξίζουν. Όσα ήρθαν ξαφνικά κι απρόσμενα, αλλά και όσα υπάρχουν χρόνια... Είτε είναι διάττοντες αστέρες, είτε βρίσκονται μόνιμα στον ουρανό μου, θα φροντίσω θα προστατέψω να μείνουν εκεί ψηλά που είναι η θέση που αξίζει να τα κρατήσω μέσα στα βάθη της καρδίας μου ακόμα περιμένω τον Άγιο Βασίλη. Εύλογα θα με ρωτήσεις.. Μα καλά ακόμα στον Άγιο Βασίλη πιστεύεις; Ναι, γιατί ακόμα κάνω όνειρα, ακόμα ελπίζω, ακόμα περιμένω από τη ζωή να μου φέρει πολλά ακόμα μπορώ και ταξιδεύω πραγματικά και νοερά και είμαι ευγνώμον που έχω την υγειά μου Και φέτος, του ζήτησα  να μου φέρει ένα τεράστιο σε αξία δώρο. Τον παλιό καλό εαυτό μου. Εκείνη την χαρούμενη, την ανέμελη, την αισιόδοξη, που όσα κι αν αντιμετώπιζε, πάντα έκλεινε το μάτι στα δύσκολα και προσπαθούσε για όσα θα έρθουν…το κάνω ακόμα απλά δυσκολεύομαι όλο και περισσότερο τώρα πια .. Γι αυτό και περιμένω ανυπόμονα τον γεράκο με την άσπρη γενειάδα. Να ξανανιώσω παιδί. Ναι, αυτό θέλω. και φέτος πήρα μια απόφαση να δραπετεύω κάθε φορά που δεν μου αρέσει το σήμερα όπου ανήκω…και να ζω σαν άλλος Πίτερ Παν στην Χώρα του Ποτέ ποτέ !!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured