ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ο καιρός τρελάθηκε!!

Κοιτάζω από το ανοιχτό παράθυρο μου τον απέναντι κήπο όλα καταπράσινα οι Γαζίες ανθισμένες οι αμυγδαλιές δεν ξέρω αν έχουμε άνοιξη η καλοκαίρι θερμοκρασίες 18-20 έχω μπερδευτεί και εγώ και τα φυτά και είναι μόλις Φεβρουάριος στη καρδιά του χειμώνα δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ η να φοβάμαι Καρτερικά ή όχι, η άνοιξη θα έρθει. Νομοτελειακά.
Τώρα δεν ξέρω αν είναι Αλκυονίδες μέρες, αυτές που διανύουμε ξέρετε αυτές τις γελαστές, φωτεινές, ηλιόλουστες στάσεις που κάνει μέσα στο παγωμένο και δακρύβρεχτο χειμώνα… έμενα μ΄αρέσουν τις απολαμβάνω να λιάζομαι με ένα ωραίο καφεδάκι αραχτή σε ένα καφέ να ρουφώ τον ήλιο με χαμόγελο ,αισιοδοξία και όμορφες στιγμές Αχ αυτή η λιακάδα! Βάλσαμο για όλα ! Σε κάθε άνθρωπο αναλογούν πάντα μέσα στο χειμώνα του αυτές οι μέρες και μένα σήμερα μαλλον μου το χρωστούσε αποφάσισα να διώξω μακριά τον χειμώνα από μέσα μου και Περιμένω μιαν άνοιξη, για να ζωντανεύει τα μολύβια και τα πινέλα της ψυχής, δημιουργώντας τον δικό μου παράδεισο ανάμεσα σε ανθισμένα όνειρα και καρποφόρες προσδοκίες, πάντα με μοτίβα από κήπους επιτυχίας και αρωματικές γεύσεις ευτυχίας! και η μίνι άνοιξη μέσα στον χειμώνα συνεχίζεται ♥
Προς το παρόν ζω μια ακόμα υπέροχη άνοιξη σήμερα  και ονειρεύομαι καλοκαίρια. "Την Άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις" λέει Ο....Ελύτης !



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured