ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

CYBERSEX......!!! - Ώρα για…RELAX




Γνωριμίες με γυναίκες – Καυτή Συνομιλία - Τηλεφωνικό σεξ
 ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΣΕΞ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ .
ξάπλωσε αναπαυτικά και ξεκίνα. Για να είσαι πιο άνετος, μπορείς να τη βάλεις και σε ανοιχτή ακρόαση, αρκεί το τηλέφωνο να είναι κοντά στο στόμα σου (π.χ. πάνω στο στήθος σου) ώστε να ακούει καλά.

ΕΙΜΑΙ Η ΓΑΒΡΙΕΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΩ ..

Μίλα μου - ναι - μίλα μου!

Πώς τα λες, πώς τα λες!......
Φτιάξε ατμόσφαιρα......
''Πες μου τι φοράς τώρα''......  
Μίλα μου βρώμικα........
Πιο χαμηλά πιο χαμηλά.......
Ακούς  μια ωραία φωνή (ας ειναι και μπαζο....ο καθένας όπως θέλει την φαντάζεται)
Ιδιαίτερη Προσοχή: στο φουσκωμένο λογαριασμό που μπορεί να λάβεις αργότερα.

H μίση Ελλάδα κάνει cyber sex


Τα στοιχεία της έρευνας είναι πρωτοφανή, καθώς φανερώνουν πως η μισή και πλέον Ελλάδα είναι συνδεδεμένη με το ροζ Διαδίκτυο. Αναζητούν τον ιδανικό ή την ιδανική παρτενέρ σε ιστοσελίδες γνωριμιών, μοιράζονται τις τολμηρές φαντασιώσεις τους μέσα σε private chat rooms και ικανοποιούν τις σεξουαλικές ορέξεις τους μπροστά σε άψυχες οθόνες ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια ολόκληρη κοινωνία που έχει εγκαταλείψει τις πραγματικές απολαύσεις της ζωής για χάρη του Int ...
Αντικαθιστούν την ανθρώπινη σεξουαλική επαφή με τον… υπολογιστή και δείχνουν να προτιμούν την εικονική από την αληθινή ζωή! 
Ο νέος «παράδεισος» του σεξ είναι ηλεκτρονικός και ακούει στο όνομα 
cyber sex!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured