Paul von Hindenburg ...Συντριβή του Χίντεμπουργκ
http://natgeotv.com/gr/seconds-from-disaster/videos/crash-of-the-hindenburg
Ήταν 6 Μαΐου του 1937. Ένα ενθουσιασμένο πλήθος περίμενε να δει το ξεκίνημα της πρώτης πτήσης ενός πραγματικού κοσμήματος: ένα ιπτάμενο παλάτι....... του αερόπλοιου Χίντεμπουργκ, δημιούργημα του Φερντινάντ Γκραφ Φον Ζέπελιν.
Μόλις οκτώ χρόνια νωρίτερα το φημισμένο Γκραφ Ζέπελιν, με το όνομα του δημιουργού του, είχε αναπτύξει ταχύτητες μέχρι και 130 χιλιόμετρα την ώρα, πραγματοποιώντας το γύρο του κόσμου σε λιγότερο από 22 μέρες.
Ποια ήταν τα αίτια της συντριβής; ... Στη χειρότερη συντριβή των ΗΠΑ του Χίντεμπουργκ ... μόνο
http://natgeotv.com/gr/seconds-from-disaster/videos/crash-of-the-hindenburg
when the weather's change the history 1937
The suddenness of the disaster was shocking. At 7:25 p.m. on May 6, 1937, while the Hindenburg was attempting to land at the Lakehurst Naval Air Station in New Jersey, a flame appeared on the outer cover of the rear of the Hindenburg. Within 34 seconds, the entire airship was consumed by fire.
The suddenness of the disaster was shocking. At 7:25 p.m. on May 6, 1937, while the Hindenburg was attempting to land at the Lakehurst Naval Air Station in New Jersey, a flame appeared on the outer cover of the rear of the Hindenburg. Within 34 seconds, the entire airship was consumed by fire.
Το μεγαλύτερο αεροσκάφος που κατασκευάστηκε ποτέ, το καμάρι των Ναζί, καταστρέφεται τον Μάιο του 1937.
Ήταν 6 Μαΐου του 1937. Ένα ενθουσιασμένο πλήθος περίμενε να δει το ξεκίνημα της πρώτης πτήσης ενός πραγματικού κοσμήματος: ένα ιπτάμενο παλάτι....... του αερόπλοιου Χίντεμπουργκ, δημιούργημα του Φερντινάντ Γκραφ Φον Ζέπελιν.
Η κατασκευή του "Χίντεμπουργκ" άρχισε το 1933, είχε όγκο 7 εκατομμύρια κυβικά πόδια και στοίχισε 2.600.000 δολάρια.
Κάποιοι λίγοι που έχουν ασχοληθεί με την ιστορία του μεσοπολέμου θα θυμούνται πολύ καλά τι ήταν το “Hindenburg”. Επρόκειτο για την ναυαρχίδα του γερμανικού αερο-στόλου (ένα Zeppelin δηλαδή) πριν το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Το καμάρι του 3ου Ράιχ.
Μετά από ένα επιτυχημένο ταξίδι διασχίζοντας τον Ατλαντικό ωκεανό το αερόπλοιο προσέγγισε το Lakehurst του New Jersey των ΗΠΑ. Ήταν η 6η Μαΐου1937 στις 11:40 π.μ..οι καταιγίδα έπληττε από τα δυτικά τα σύννεφα βρίθουν από στατικό ηλεκτρισμό Ο κυβερνήτης του αερόπλοιου, γερμανός Μάξ Προύς (Max Pruss), ... σε ύψος 177μ. αρχίζει προσγείωση πλησιάζει και πάει προς τον ιστό ανοίγει τις βαλβίδες απελευθερώνει υδρογόνο αντίθετα προς τη φορά του άνεμου βάζει όπισθεν μόλις 89μ από το έδαφος ρίχνει το καναβάτσο να δέσει μέσα στην ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα όταν ένα {μπαμ} σαν κανόνι και μια μπλε φλόγα τυλίγει το πίσω μέρος το πτερύγιο παίρνει φωτιά οι σάκοι αέριου εξερράγησαν {16 θάλαμοι}όταν τα φτερά και η ουρά του αερόπλοιου τυλίχτηκαν στις φλόγες.
Κάποιοι λίγοι που έχουν ασχοληθεί με την ιστορία του μεσοπολέμου θα θυμούνται πολύ καλά τι ήταν το “Hindenburg”. Επρόκειτο για την ναυαρχίδα του γερμανικού αερο-στόλου (ένα Zeppelin δηλαδή) πριν το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Το καμάρι του 3ου Ράιχ.
Μετά από ένα επιτυχημένο ταξίδι διασχίζοντας τον Ατλαντικό ωκεανό το αερόπλοιο προσέγγισε το Lakehurst του New Jersey των ΗΠΑ. Ήταν η 6η Μαΐου1937 στις 11:40 π.μ..οι καταιγίδα έπληττε από τα δυτικά τα σύννεφα βρίθουν από στατικό ηλεκτρισμό Ο κυβερνήτης του αερόπλοιου, γερμανός Μάξ Προύς (Max Pruss), ... σε ύψος 177μ. αρχίζει προσγείωση πλησιάζει και πάει προς τον ιστό ανοίγει τις βαλβίδες απελευθερώνει υδρογόνο αντίθετα προς τη φορά του άνεμου βάζει όπισθεν μόλις 89μ από το έδαφος ρίχνει το καναβάτσο να δέσει μέσα στην ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα όταν ένα {μπαμ} σαν κανόνι και μια μπλε φλόγα τυλίγει το πίσω μέρος το πτερύγιο παίρνει φωτιά οι σάκοι αέριου εξερράγησαν {16 θάλαμοι}όταν τα φτερά και η ουρά του αερόπλοιου τυλίχτηκαν στις φλόγες.
γέρνει και βουλιάζει στο έδαφος κάτω υπάρχουν 250 άτομα ρεπόρτερ φωτογράφοι επίσημοι ..οι θεατές παρακολουθούν αποσβολωμένοι ούρλιαζαν..
επιβάτες και μέλη του πληρώματος καίγονται ζωντανοί μόλις 45μ. από το έδαφος κάποιοι πήδησαν κάποιοι δεν πρόλαβαν να απομακρυνθούν και παγιδεύτηκαν από κάτω από το φλεγόμενο μπαλόνι... ρούχα και σάρκα καμένη από τη φωτιά, Πολλοί επιβάτες πήδηξαν από ψηλά σε μια προσπάθεια να αποφύγουν την πύρινη κόλαση.που κατέστρεψε ολοσχερώς το πηδαλιουχούμενο Hindenburg.
Η έκρηξή του στον αέρα δεν οδήγησε μόνο σε βίαιο θάνατο τους 36 επιβάτες του, αλλά βύθισε στο ναδίρ τη δημόσια εμπιστοσύνη προς ένα νέο μέσο μεταφοράς με πολλές υποσχέσεις. ...Φλεγόμενος Τρόμος.
Ένας επιζών εμφανίζεται να καθοδηγείται από τη σκηνή σε ένα σταθμό πρώτων βοηθειών. Το σκάφος ήταν τεράστιο και έγινε μιά φοβερή έκρηξη.
Ένας επιζών εμφανίζεται να καθοδηγείται από τη σκηνή σε ένα σταθμό πρώτων βοηθειών. Το σκάφος ήταν τεράστιο και έγινε μιά φοβερή έκρηξη.
Το αερόπλοιο είχε 97 επιβάτες και πλήρωμα. Με μήκος 805 πόδια (περίπου 270 μέτρα), ήταν το μεγαλύτερο που είχε κατασκευαστεί έχοντας την υποστήριξη από 7 εκατ. κυβικά πόδια υδρογόνου. Ύστερα από υπερατλαντικές πτήσεις 14 μηνών, στις 6 Μαΐου 1937, ενώ ετοιμαζόταν να προσδεθεί στον ιστό της Λέικχορστ της Ν. Υόρκης,
Χιλιάδες κόσμου περίμεναν την προσγείωση του, πήρε φωτιά το υδρογόνο του, μετά από μια ατμοσφαιρική ηλεκτρική εκκένωση, και κάηκε με θεαματικό τρόπο. Στο έδαφος το πλήθος έτρεχε για την ζωή του, ενώ ο ραδιοφωνικός εκφωνητής Herbert Morrison του σταθμού WLSτου Σικάγο αναφωνούσε:
”Oh, the humanity …”
Μόλις οκτώ χρόνια νωρίτερα το φημισμένο Γκραφ Ζέπελιν, με το όνομα του δημιουργού του, είχε αναπτύξει ταχύτητες μέχρι και 130 χιλιόμετρα την ώρα, πραγματοποιώντας το γύρο του κόσμου σε λιγότερο από 22 μέρες.
ένα σαμποτάζ θα έριχνε το
αερόπλοιο λένε Αμερικανοί αντιναζιστες .
άλλη θεωρία αναφέρει τα αίτια ήταν φυσικά καιρικά φαινόμενα όπως διαρροή υδρογόνου σε συνδυασμό με τη στατική καταιγίδα που επικρατούσε στο ναύσταθμο έπαιξε...ρόλο
μια άλλη μυστική θεωρία συνωμοσίες μιλάει για λανθασμένες και μοιραίες αποφάσεις του κυβερνήτη...(Max Pruss)
{Δεν απελευθερώνεις ποτέ αέριο με καταιγίδα}
λόγω της ατμοσφαιρικής πίεσης έγινε διαρροή και το καναβάτσο που έριξε να δέσει λειτούργησε σαν φιτίλι και πυροδότησε την έκρηξη..
Αν ήταν όλα λίγο διαφορετικά δεν θα συνέβαινε αυτό.
Ήταν η μεγαλύτερη καταστροφή στην ιστορία των αερόπλοιων, του αερόπλοιου "Χίντεμπουργκ", που σήμανε και το τέλος των αερόπλοιων. {ιπτάμενοι γίγαντες}