ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Τι θα φάμε αγάπη μου ?




-Αγάπη μου ! Σήμερα θα μαγειρέψω!
-Α κατάλαβα πάλι έξω θα φάμε ...
-Αγάπη μου τι θες: να φάμε ή να κάνουμε sex;
-Ό,τι θες, εσύ πάντως φαΐ δεν έχουμε...
«Αγαπη μου τι θα φάμε σήμερα;»
-« Ό,τι βγάλει η κατσαρόλα, αγάπη μου»


Αν τρώγαμε αγάπη και χορταιναμε τι καλά που θα ήτανε θα λύναμε μια για πάντα το"Τι θα φάμε σήμερα"

Αφήστε κι εγώ κάθε βράδυ λέω μόνη μου..τι θα φάμε αύριο??
Γιατί όποτε ρωτάω τον καλό μου λέει <ότι θέλεις αγάπη μου...>ότι θέλω άλλα δεν τα τρως όλα... {για να αποφύγει να βάλει το μυαλό να δουλέψει}πετάει ένα.....

ότι θέλεις αγάπη μου.{αν είναι αρχή στο γάμο} σε λέει αγάπη μου Μέτα κόβεται κι αυτό τέλος πάντων στο θέμα μας
χμμμμ εγώ τι να φτιάξω αύριο ε???το σαββατοκύριακο τρώγαμε κρέατα και εχθές ότι περίσσεψε...σήμερα έκανα μακαρονάδα....αύριο??
μήπως φασολάκια??μήπως γεμιστά??φοβάμαι μην με πειράξουν και στο στομάχι...
εσείς τι θα φάτε??
όλο γυρίζει μέσα στο μυαλό μου το τραγουδάκι "η Ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή μωρό μου" να σκέφτομαι πάνω απο κατσαρόλες και τηγάνια ..
κορίτσια...ένα είναι το μυστικό για να γλιτώσετε λίγο από το βάρος του καθημερινού μαγειρέματος!!να παντρεύτηκε μάγειρα!!
και αφού το φιλοσόφημα κατέληξα στο εξής "πρέπει να είσαι λίγο αναίσθητος"
και αφού ανακατεύονται έτσι κι αλλιώς οι οικογένειες αμφότεροι στη Ζωή μας ας τους δώσω τη χαρά να μας ταΐσουν..<ένεκα και η κρίση>
και αποφάσισα να φροντίσω κι εμένα λίγο ένα νύχι ένα κομμωτήριο ένα κάτι βρε αδελφέ για να νοιώθω καλύτερα

 Να λοιπόν και το δικό μου πρόγραμμα για την εβδομάδα Που διανύουμε:


Δευτέρα: Παστίτσιο που είχε φτιάξει η μαμά μου την Κυριακή
Τρίτη: Χοιρινό στο φούρνο με πατατούλες που μας έστειλε η μαμά του
Τετάρτη: καρμπονάρα είναι εύκολη  εγώ
Πέμπτη: Τσιπούρες ψητές με σαλάτα εποχής φάγαμε έξω
Παρασκευή: Κανονικά θα έφτιαχνα  φακές, αλλά επειδή δεν της τρώει ο καλός μου, θα παραγγείλουμε από έξω
Σαββάτο:  Κοτόπουλο στο φούρνο με χωριάτικες χυλοπίτες μου τις έστειλε η κουνιάδα μου
Κυρική:  Μας έχουν τραπέζι τα πεθερικά μου. 








Αυτά ...... 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured