ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ















Κι όμως... Δεν σας γελούν τα μάτια σας! Στη φωτογραφία βλέπετε μαθητές από που μεταφέρονται σε καρότσα, καθώς το «ΚΤΕΛ σταμάτησε την εκτέλεση των μισθωμένων μαθητικών δρομολογίων γιατί δεν τους συνέφερε 
(Αυτή είναι η δική μου Γενιά)
Αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω αγαπητοί αναγνώστες είναι πως στην Ελλάδα βαλθήκαμε να γίνουμε όλοι επιστήμονες.--στο ίδιο τρυπακι είχα πέσει και εγώ δυστυχώς - Ένα ήταν  το τρίπτυχο γιατρός, δικηγόρος, μηχανικός δημόσιος υπάλληλος Άντε να προσθέσουμε και τους αρχιτέκτονες και τους φαρμακοποιούς. Μα σε μια χώρα 11.000.000 πόσους δικηγόρους χρειαζόμαστε πια;
“Μάθε παιδί μου γράμματα, αλλιώς θα σε πάρω μαζί μου στα ζώα”,
"Μάθε παιδί μου γράμματα" κι ανέβα στην καρότσα

Λοιπόν..ο Γολγοθάς του παιδιού μου ,
Έξι χρόνια στο δημοτικό. Έξι χρόνια στο γυμνάσιο, ΔώδεκαΚι άντε και με τα χίλια ζόρια αποφάσισες, πέρασαν και γρήγορα και τα , χρόνια κι έδωσες και πανελλήνιες. Έλα που ήρθε η ώρα του μηχανογραφικού.
 Εκεί ξαφνικά ανακαλύπτεις μια πληθώρα σχολών που πιθανόν να μην είχες ξανακούσει ποτέ πριν. Κάποιες έχουν και κάτι περίεργα ονόματα «Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης»..-Τι είναι αυτό ρε; Ρωτάει ένας. -Ρε, το πολιτικό νομικής είναι! Απαντάει ο άλλος –Α! Πες το έτσι!, τώρα μάλιστα...
 Συνεχίζω Έξι χρόνια στο πολυτεχνείο, Δεκαοχτώ. Έξι χρόνια στο εξωτερικό, Εικοσιτέσσερα. Και έξι χρόνια μέχρι που να πάω σχολείο,(μωρό) Τριάντα
Μέχρι τα τριάντα που θα είναι, έτοιμα να τα απορροφήσει το σύστημα σε δουλειές -λέμε τώρα_, Πού πήγανε; Τι γίνανε Τριάντα χρόνια απο τη ζωή τους ;
Εδώ ο Γολγοθάς του γονιού

Το μεγαλύτερο βάσανο του Έλληνα γονιού είναι να περάσει το παιδί του στο πανεπιστήμιο, για να μπορέσει αργότερα να βρει μια καλή δουλειά.
Η αρχή του Γολγοθά είναι τα έξοδα για φροντιστήρια, ξένες γλώσσες κλπ.
βρέξει χιονίσει το φροντιστήριο πρέπει να πληρωθεί.....
Στη συνεχεία, εάν το παιδί περάσει σε κάποια σχολή, ο γονιός συνεχίζει να «αιμορραγεί» λόγω των δαπανών σε ενοίκια, μετακινήσεις κλπ.
βρες σπίτι επίπλωσε το γέμισε το ψυγείο...
Φυσικά τα έξοδα του γονιού συνεχίζονται, καθώς επιλέγεται η μετάβαση στο εξωτερικό , προκειμένου να αποκτηθεί κανένα μεταπτυχιακό, για ένα καλύτερο μέλλον .  Λόγω ανεργίας
Σε ξέρουν πλέων όλοι οι υπάλληλοι στο γκισέ ουτε ταυτότητα δεν σου ζητάν....
και όταν γυρίσει με το καλό... (αν δεν γυρίσει.. είσαι μάνα με παιδί στην ξενιτιά -μεγάλος πόνος-}και φέρνει μαζί του ...Πτυχία -Bachelor -Μεταπτυχιακά -MASTER και κρεμάς ένα τοίχο γεμάτο πτυχία χαρές και πανηγύρια στο σπίτι (για λίγο)..
και μετά ψάχνει για δουλειά ψάχνει ... ψάχνει μαζί με τα παιδιά των άλλων μητέρων
Το αποτέλεσμα ποιο είναι? η Ανεργία, και τι κάνει τώρα το παιδί μου ?.. στην καλύτερη μία δουλεία κατώτερη των ικανοτήτων του παιδιού του, αναγκάζεται να κάνει
 π.χ. πιτσαδόρος.Μάθε παιδί μου γράμματα κι ας γίνεις πιτσαδόρος…
π.χ   Υπάλληλοι και ταμίες Σούπερ Μάρκετ, Αποθηκάριοι, υπάλληλοι καταστημάτων ένδυσης και υπόδησης, οδηγοί taxi, γκαρσόνια και λοιπά τουριστικής φύσεως επαγγέλματα, και ο ένας στους τέσσερις υποαπασχολούνταν (part time) ..ΛΟΙΠΟΝ

ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ!
Τι κάνει και τι λέει στον εαυτό της η μητέρα που βλέπει ότι τα παιδιά της χρησιμοποιούνται όπως οι αλυσοδεμένοι κωπηλάτες στα αμπάρια της γαλέρας που λέγεται σύστημα ή σαν στρατιώτες που θα σταλούν να αλληλοσκοτωθούν με τα παιδιά των άλλων μητέρων;
Μάθε παιδί μου γράμματα λοιπόν που συνήθιζε να λέει και η γιαγιά μου, μετά εγώ και μετά τα παιδιά των παιδιών μου και πάει λέγοντας..

Ακολούθησε παιδί μου την κλίση σου να ακολουθήσετε τον δρόμο που οι ίδιοι επιλέξατε.... 
ΔΙΚΗ ΣΑΣ  Η ΕΠΙΛΟΓΗ


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured