ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΝΕΛΣΟΝ ΜΑΝΤΕΛΑ


ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
«Είμαι έτοιμος να πεθάνω »
Ο Νέλσον Μαντέλα ήταν γιος αρχηγού της φυλής  των  Ταμπού ..παραιτήθηκε  όμως του δικαιώματος της διαδοχής του θρόνου για να γίνει δικηγόρος  .  Πτυχιούχος  του πανεπιστήμιου  της Νοτιάς Αφρικής .Ο Μαντέλα άνοιξε το δικηγορικό γραφείο  του  με τον  συνέταιρο του Ολιβερ Ταμπο το 1952 ,Ήταν το πρώτο  δικηγορικό γραφείο μαύρων στο Γιοχάνεσμπουργκ.
Το 1944 ο Μαντέλα έγινε μέλλος  του Αφρικανικού Εθνικού κογκρέσου και αναδέχθηκε ηγέτης του Umkhonto we Sizwe {Δόρυ του Έθνους} ήταν η ένοπλη πτέρυγα του αφρικανικού κογκρέσου  το 1960 στην επαρχία του Σαρβίλ  έγιναν  σφαγές άοπλων μαύρων από την αστυνομία  . Ο Μαντέλα οργάνωσε δολιοφθορές κατά του καθεστώτος  συνελήφθη και καταδικάστηκε κατά του καθεστώτος  σε πενταετή φυλάκιση ....Το 1963 δικάστηκε για δολιοφθορά ,Προδοσία και  βίαιη συνομωσία  στη πασίγνωστη δική της   Ριβονιας  όπου είχαν  βρεθεί όπλα και πυρομαχικά που άνηκαν  στην Umkhonto .
Στις 12 Ιουνίου 1964 καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη παρέμεινε φυλακισμένος ως  τις 11 Φεβρουαρίου 1990  μετά απελευθερώθηκε από την κυβέρνηση του Φεντερίκε ντε Κλερκ  ο Μαντέλα και ο ντε Κλερκ  μοιραστήκαν το Νόμπελ Ειρήνης  το 1993  και τον Απρίλιο  του 1994 η Νότια Αφρική διεξήγαγε τις πρώτες διαφυλετικές  εκλογές όπου επικράτησε το   Αφρικάνικο Εθνικό κογκρέσο .
Ο Μαντέλα εξέλεγα πρόεδρος  θέση στην όποια  παρέμεινε ως το 1999 ..όπου και αποσύρθηκε από την ενεργό πολιτική.
Σε μια  ομιλία του είχε πει…..’’Κατά  τη διάρκεια της ζωής μου αφιέρωσα τον εαυτό μου σε αυτόν τον αγώνα του αφρικανικού  λάου .Έχω  πολεμήσει εναντία στην λεύκη κυριαρχία όπως έχω πολεμήσει εναντία στη μαύρη κυριαρχία  .Έχω αγαπήσει το ιδεώδες μιας δημοκρατικής  και ελεύθερης κοινωνίας  στην όποια όλα τα άτομα ζουν μαζί σε αρμονία και με όσες ευκαιρίες  . Είναι ένα ιδεώδες  για το όποιο ελπίζω να ζήσω  ώστε να το επιτύχω  … Αν χρειαστεί όμως είναι ένα ιδεώδες  για το όποιο είμαι έτοιμος να πεθάνω.’’
Αυτή είναι η ζωή του Νέλσον Μαντέλα  με δυο λόγια  ..Που δήλωσε  «Είμαι Έτοιμος να πεθάνω  γιατί είναι ένας  αγώνας για το δικαίωμα στη ζωή »
 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured