ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Κινηματογραφικές Ατάκες


Από τον ελληνικό κινηματογράφο

Θα το μετανιωωώσεις. Χούφτωσ' την, χούφτωστ' την!
Δ.Παπαγιαννόπουλος στο "Κάτι Κουρασμένα Παλικάρια"



Ήταν πολλά τα λεφτά, Άρη.
Σπύρος Καλογήρου στη "Λόλα" (1964)


Ξέρεις από βέσπα;
Ο Βέγγος στο "Τρελός, Παλαβός και Βέγγος" (1967)


Καλέ μου άνθρωπε... και Πελάαατες μου...
Ο Βέγγος σε διάφορες ταινίες του


Φέρτε μου τη Μαρίνα να τη σκίσω!
Νίκος Ρίζος στο «Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός» (1961)

  
Βεβαίως, βεβαίως. Του Θεμιστοκλέους, βεβαίως, βεβαίως.
Χρήστος Τσαγανέας στο «Ξύλο βγήκε απ’ τον Παράδεισο»



Σας χαιρέτησα; Δε σας χαιρέτησα! Χαίρεται, τι κάνετε, καλά ευχαριστώ!
Ο Γιάννης Βογιατζής ως Μικές (καταρχήν, ραδιοφωνική ατάκα)

  
Καατίνα, σαλαμάκι.
Ο Κώστας Βουτσάς στο «Ο Γόης» (1969)


Περιπεράστε παρακαλώ.
Η Δέσποινα Στυλιανοπούλου σε διάφορες ταινίες

  
Και μετά, θα κάαααθεσαι
Μίμης Φωτόπουλος



Αμ πως; / Αμ ποϊς και
Α σουπή και
Τ' άκουσες πουλί μου/ Τ'άκουσες πολί μου
Κώστας Χατζηχρήστος σε διάφορες ταινίες


Και τσίριο Μανώλης και τσίριο Μανώλης…
Βασίλης Λογοθετίδης στη «Σάντα Τσικίτα» (1953)


Είμαι η Κλεοπάτρα, η υπηρέτρια που ζητήσατε.
Ο Σταύρος Παράβας στο «η Κλεοπάτρα ήταν Αντώνης» (1966)


Η ανιψιά μου κι εγώ είμαστε πάρα πολύ στενοχωρημένες γι' αυτό που συνέβη, κύριε. Είμαστε very very... πώς το λέτε εδώ στην Ελλάδα; Χολοσκασμένες!
Γεωργία Βασιλειάδου στη "Θεία από το Σικάγο"


Έχω και κότερο. Πάμε μια βόλτα;
Κώστας Βουτσάς στο «Κορίτσια για φίλημα» (1965)


Δε μου λες; Εσείς [κομπιάζει] εδώ φτιάχνετε ένα που είναι, έτσι όλο σαντιγύ, που έχει από κάτω σοκολάτα.. όχι, από πάνω σοκολάτα... και έχει πάλι το... και είναι όλο [κομπιάζει] μέσα σ΄ ένα γυάλινο μπωλ...
Γιώργος Κωνσταντίνου στο «Χτυποκάρδια στο θρανίο»

(«όλα τα λεφτά» είναι στην περιγραφή που προσπαθεί να κάνει χειρονομώντας)


Εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρα!
Η Σαπφώ Νοταρά στο «Αχ αυτή η γυναίκα μου» (1967)

(με χαρακτηριστική μπάσα, άγρια φωνή)

Στέλλα φύγε, κρατάω μαχαίρι.
Γιώργος Φούντας στη «Στέλλα» (1955)


Αα, να 'τα τα πουλάκια μου!
Ο θρυλικός Γκουσγκούνης σε μια από τις τσόντες του


Τι κάνετε μωρέ; Σταματήστε το κάρβουνο! Όχι άλλο κάρβουνο!
Ο Νίκος Κούρκουλος στο «Ορατότης Μηδέν» (1970)


Λοιπόν δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά σήμερα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστε!
Ντίνος Ηλιόπουλος στον "Ατσίδα" (1961)


Πνεύμα και ηθική!
Βασίλης Αυλωνίτης στην «Ωραία των Αθηνών»


Τι θα το κάνουμε εδώ μέσα, Αμέρικαν μπαρ;
Δ. Παπαγιαννόπουλος στη "Βίλα των Οργίων" (1964)



Ήταν ψηλός, μετρίου αναστήματος, παχουλός πολύ... προς το αδύνατο, με μια μουστακάρα... να έτσι δα, ένα μουστακάκι...
Νίνος Ηλιόπουλος στο «Ζητείται Ψεύτης»


Εγώ είμαι στρατιωτικός και τα λέω τσεκουράτα...
Ο Σταύρος Ξενίδης στο «Η δε γυνή να φοβείται τον άνδρα»


Παθώς και μαθώς.
Ο Γ.Τζίφος (ταξιτζής) στο "Διαζύγια αλά ελληνικά" του Γ.Τζαβέλλα

(Η παροιμιώδης αυτή φράση προέκυψε από την ταινία. Δεν προϋπήρχε)


 
Ναι! Της είπα όσα με είπες, αλλά με είπε χαλβά και πολλά στενοχωρήθηκα... Μαμά, άκου, να με κάνεις κιοφτέδες, πολλούς κιοφτέδες... και κομματάκι χαλβά...
Ο Κώστας Βουτσάς στη «Νύχτα Γάμου»



Το χρήμα είν' ατμός και φεύγει. Η δόξα είν' ατμός και πάει. Ζεις για λίγα χρόνια τη ζωή σου κι ύστερα «Άμωμοι εν οδώ αλληλούια»...
Ο Βέγγος στον «Ατσίδα»


Αγάπησα και πόνεσα
Τίτλος ταινίας του 1949 με Ελ.Χατζηαργύρη, Θ.Μορίδη


Αμάρτησα για το παιδί μου
Τίτλος ταινίας του 1963, με Κ.Κακαβά, Ν.Ξανθόπουλο, Άντζελα Ζήλεια


Δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας, είναι το φιδάκι ο Διαμαντής.
Από διάφορες παλιές ελληνικές ταινίες


Βαγγέλη!
Ο Χρόνης Εξαρχάκος στο «μια Ελληνίδα στο χαρέμι» (1971)


Τι τραβάμε κι εμείς οι χορεύτριες…
Λάκης Λαζόπουλος στους "Δέκα Μικρούς Μήτσους"


ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured