ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μακριά από τον Συνδικαλισμό !!!




«Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου..»


Να ξεκαθαρίσω ..Δεν είμαι κατά του συνδικαλισμού γενικά, αλλά , είμαι κατά του κομματικοποιημενου συνδικαλισμού όπως έχει αναπτυχθεί στην Ελλάδα και του συνδικαλισμού με ατομικό συμφέρον. θεωρό απαραίτητο να υπάρχει συνδικαλισμός και να διεκδικεί τα αιτήματα των εργαζόμενων.
Δεν θεωρώ όμως απαραίτητο να υπάρχουν κομματικά όργανα που να ελέγχονται και να επικοινωνούν με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο με τον κομματικό τους φορέα...Θεωρω απαράδεκτο να υπάρχουν συνδικαλιστές - κομματόσκυλα που χρησιμοποιούν την θέση του για προσωπικό όφελος και εις βάρος των υπόλοιπων εργαζόμενων.
Με δυο λόγια, αν χρειαστώ αύριο ως εργαζόμενος την στήριξη και την βοήθεια του συνδικάτου, απαιτώ να τον έχω δίπλα μου, απέναντι στον εργοδότη ανεξαρτήτως ποιος είναι στην εξουσία και ανεξαρτήτως προσωπικού κόστους.
Εμένα με ενδιαφέρει αυτός που θα με εκπροσωπεί ως εργαζόμενο να είναι τίμιος και άξιος να εκπροσωπήσει τα συμφέροντα του με τον καλύτερο τρόπο, λίγο με ενδιαφέρει τι κόμμα ψηφίζει.
Δεν καταλαβαίνω επίσης τι πάει "συνδικαλιστικό κεκτημένο" όταν ένας υπάλληλος στην ΔΕΗ πρέπει να πληρώνει μειωμένο λογαριασμό ρεύματος, όταν ένας υπάλληλος του ΟΤΕ πρέπει να πληρώνει μειωμένο λογαριασμό τηλεφώνου. Και εγώ που τους πληρώνω ολόκληρους τι είμαι ηλίθιος ή κορόιδο;
Όταν ένας υπάλληλος της τραπέζης του παρέχεται το δικαίωμα να βάζει και ένα του παιδί στην τράπεζα (δεν ξερώ αν ισχύει ακόμα) ακόμα και αν αυτά είναι κούτσουρο; Γιατί να μην μπει ένας άνθρωπος που αξίζει;


Δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει "επίδομα έγκυρης προσέλευσης στην εργασία" (για όσους ισχύει) και κάποια ακόμη περίεργα επιδόματα (για όσους ισχύουν).Δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει "συνδικαλιστική σύνταξη";
 (για όσους ισχύει)
Αυτά πρέπει να τελειώσουν μια και καλή σε αυτή τη χωρά, οποίος είναι άξιος και ικανός θα δουλέψει και θα προκόψει. Θα ανταμείβεται για τον κόπο και την εργασία του! (Εκεί πρέπει να αγωνιστεί ο συνδικαλιστής για αξιοπρεπή μισθό σύνταξη και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας!)
Πρώτα ήταν οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο μετρό και στις αστικές συγκοινωνίες. Ακολούθησαν εκείνες των αγροτών και των ναυτεργατών.
Αντιστοίχως των ναυτεργατών η απεργία εκάμφθη γρήγορα, χωρίς μεγάλες αντιδράσεις στο βαρύ μέτρο της επιστράτευσης.
Παρ' ότι οι οργανωτές ήταν εξοπλισμένοι με ιερό πάθος τα πλήθη ήσαν επιφυλακτικά. Η απεργία των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν βρήκε υποστηρικτές στην κοινωνία, αλλά ούτε στις τάξεις των εργαζομένων έγινε δεκτή με μέγα ενθουσιασμό.
Πράγμα που φανερώθηκε αμέσως μετά την επιστράτευση. Καμία αντίσταση, καμία διάθεση αγωνιστικότητας, όλα έληξαν σε δυο ώρες.Οι καιροί είναι πιο σύνθετοι, δεν αντέχουν τους αόμματους του κόμματος. Καιρός είναι και τα συνδικάτα να αλλάξουν.

Σύγχρονα συνδικάτα όπως της Γαλλίας Γερμανίας είναι απαραίτητα για την πρόοδο της χώρας ας αντιγράψουμε λοιπόν αυτά και όχι εκείνα της Βενεζουέλας η της Κούβας που μοιάζουν με τα σημερινά μας ..ο δρόμος είναι μακρύς αλλα ειναι η σωστή κατεύθυνση...
Γνωρίζω, ότι θα υπάρξουν άεργοι ουσιαστικά επαγγελματίες του συνδικαλισμού που θα ενοχληθούν μ’ αυτά που γράφω και θα μου αποδώσουν δυσφημιστικούς χαρακτηρισμούς. Αδιαφορώ. Εργάστηκα και εργάζομαι στην υπηρέτηση των αληθινά δημοκρατικών αρχών, προς όφελος του συνόλου και όχι μόνο του δικού μου. Δεν γνωρίζω πόσοι επαγγελματίες εργατοπατέρες μπορούν να το υποστηρίξουν αυτό.




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured