ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

“Ψιτ, αγαπούλα”.Τάκης Σπυριδάκης:




Ο «αγαπούλας» των αγαπημένων και επιτυχημένων διαφημίσεων εξομολογείται δύσκολες στιγμές της ζωής του και αποκαλύπτει......
Για όλα όσα έχουν αλλάξει στη ζωή του από τότε που έγινε ο «Αγαπούλας» 
Τάκης Σπυριδάκης: «Είμαι πενήντα πέντε χρονών και κάποιους μπορώ να τους γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια»
«Όλα άλλαξαν προς το καλύτερο. Σήμερα δεν έχω πλέον τόσο μεγάλο άγχος και ανασφάλεια όση είχα στο παρελθόν για τα παιδιά μου και για τον εαυτό μου. 
Η αναγνωρισιμότητα που πήρα από τη διαφήμιση μου άνοιξε επαγγελματικές πόρτες και δέχτηκα αρκετές προτάσεις», λέει στο Πρώτο θέμα και συνεχίζει απαντώντας σε όλους όσοι μπορεί να τον κατηγορήσουν ότι δεν έχει δουλειά λόγω ταλέντου αλλά επειδή έτυχε να προβληθεί. «Είμαι πενήντα πέντε χρονών και κάποιους μπορώ να τους γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια. Πολλοί αναγνωρίσιμοι καλλιτέχνες έχουν παίξει σε διαφημίσεις, έχουν βγάλει πολλά χρήματα και δυστυχώς έκαναν δουλειές σε θέατρο και τηλεόραση που ήταν χάλια. Όσο για το ταλέντο αυτό κρίνεται στο σανίδι».
«Επέλεγα να κάνω δουλειές που δεν παρακολουθούσε το κοινό, καθώς ο κόσμος ήταν επηρεασμένος από ένα χαζό lifestyle. Για πολλά χρόνια ήμουν φοβερά εκνευρισμένος. Η «Λούφα και παραλλαγή» είχε κάνει τρομερή επιτυχία και όλοι έλεγαν ότι η ψυχή της ταινίας ήταν ο Μπαλούρδος, ο χαρακτήρας που υποδυόμουν εγώ. Ύστερα από αυτό, όμως δεν υπήρξε εξίσου καλή πρόταση. Πραγματικά είναι κάτι που δεν μπορώ να εξηγήσω», καταλήγει ο ηθοποιός
Ο ηθοποιός αναφέρθηκε και για το βραβείο ερμηνείας που είχε κερδίσει στα 24 του με την πρώτη του ταινία και αποκάλυψε πως δεν πήγε ποτέ να το πάρει! Αρνήθηκε να το αποδεχτεί καθώς ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, ο Νίκος Κούνδρουρος τον είχε αποκαλέσει πρεζόνι και αληταρά, όπως είπε: «Δεν το δέχτηκα... Ο Κούνδουρος είπε τότε δεν ξέρουμε αν είναι ένας πάρα πολύ καλός ηθοποιός ή αν είναι ένας αληταράς. Και του είπα ή θα πάρεις πίσω την λέξη αληταράς ή δεν θα πάρω το βραβείο και αρνήθηκα το βραβείο, αρνήθηκα τα τριακόσα χιλιάρικα... Με είπε πρεζόνι, αληταρά... Ήτανε αχρείος! Άφησα τα λεφτά και το χαρτί»
«Το 'αγαπούλα' με έχει τσακίσει. . 'Ψιτ αγαπούλα', μου λέει ο άλλος ένα βράδυ. Είχα πιει και δυο ποτηράκια και του λέει: 'Άσε το αγαπούλα μωρo, Τάκη με λένε'. Μα ήταν εκνευριστικός, κάθε λίγο και λιγάκι. Ήταν έντονο και με ενοχλούσε τον περασμένο χειμώνα. Έτσι, άφηνα γένια και φόραγα σκούφο. Μπαίνω στο μετρό με μαύρο γυαλί. Απέναντι μου κάθεται μια κυρία, με αριστοκρατική φυσιογνωμία, κότσο τα μαλλιά, πάνω από 60 χρονών, με κοιτάει καλά – καλά και μου λέει κάποια στιγμή: 'Ψιτ αγαπούλα'. Οπότε της λέω 'Κι εσείς κυρία μου', 
Δεν άντεξα».....
«Έχω πιει στην ζωή μου τον άμπακο, αλλά δεν χρειάστηκε ίδρυμα. Όποτε πήγε να με πάρει από κάτω είχα τον τρόπο να λέω: «Στοπ, μέχρι εδώ». Θα σε ξαναβάλω στην ζωή μου όπως γουστάρω εγώ. Το έκοβα για 6-7 μήνες. Ειδικά το φλέμα του αλκοόλ ή των drugs δεν με ενδιέφερε. Με drugs δεν είχα καμία επαφή, γιατί πολλοί φίλοι που αγαπούσα έφυγαν από αυτές τις ουσίες. 
Ζούσα από μικρός σχεδόν μόνος. Ήταν χαλαρή έως ανύπαρκτη η επιτήρηση της οικογένειας. Η οικογένειά μου βρισκόταν στην Αίγινα, εγώ στον Πειραιά και μετά από κάποια συγκυρία αναγκάστηκα να εργαστώ πολύ μικρός, αλλιώς δεν θα μπορούσα να ζήσω. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος ήταν φίλος, ωραίος καλλιτέχνης και ωραίος άντρας. Παρότι δεν με ενδιέφερε το ωραίο στον άντρα. Δεν κοιτάω άντρες. Χωρίς να κάνω το αγγελάκι ότι δεν ξενύχταγα, δεν έπινα
O Τάκης Σπυριδάκης μίλησε για την οικονομική κρίση λέγοντας πως είναι άδικο να πληρώνουν αυτοί που δεν πρέπει!
Ο ηθοποιός αποκάλυψε πως όταν τον έψαχναν για να κάνει την διαφήμιση,του Πιου  του είχαν κόψει το τηλέφωνό του!
Ενώ δεν δίστασε να πει ένας αστείο περιστατικό που του συνέβη, όταν μια κυρία πάνω στο πλοίο του είχε ζητήσει να κάνει τον "Πίου" στα παιδιά της...
Μίλησε για την μάχη που έδωσε με τον αλκοολισμό. «Το αλκοόλ πήγε να με πάρει από κάτω» είπε χαρακτηριστικά! .Πιστεύει πως ο γάμος δεν είναι υπέρ της ανθρώπινης φύσης, αν και παντρεύτηκε. Δηλώνει πώς έχει απιστήσει και oμολογεί πως του έχουν κάνει ανήθικη πρόταση και είχε αρνηθεί και αυτό το πλήρωσε ακριβά.


ΑΝΕΜΟΣ



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured