ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΕΓΩ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ???



Μεγαλοκαταθέτης…ραντιέρης; η 

Ο Φραγκίσκος της Ασίζης;
Ας πούμε οτι¨!!!!
Έστω ότι πούλησα ένα σπίτι που είχα (πατρικό) διότι μετά νέα μέτρα δεν μπορούσα να το συντηρήσω και πήρα 100.000 ευρώ. Μαζί με με κάτι οικονομίες 30 χρόνων έχω 120.000 € Τι είμαι;;;; Μεγαλοκαταθετης…ραντιερης;;;,

Που να τα βάλω αν οχι στην τράπεζα;;;; Στην κατσαρόλα ή κάπου αλλού;;;Γιατί Ἄν τά βάλω στήν κατσαρόλα θά είμαι master chef,ἄν τά βάλω κάπου αλλού θά είμαι ὑποψήφια γιά τή λίστα Lagarde..
Τι μου προτείνετε : να τα μοιράσω ? λίγα στην τράπεζα σε ονόματα -συζύγου-παιδιών, κάποια σε τράπεζες τρίτων χωρών, κάποια στο σεντούκι, Seduki Bank... κάποια χτισμένα στο σπίτι στο χωριό, Ααα!!! α) Να τα ράψω στο στρώμα. β) Να τα στείλω στη Μέρκελ να μου τα φυλάξει. γ) να τα φάω πριν μου τα φάνε...στα μπουζούκια,δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...Εσείς τι μου προτείνετε ....
που σαν νόμιμη φορολογούμενη πολίτης κι εγώ που η μόνη ωφέλεια που αποκομίζω από το τραπεζικό σύστημα είναι η ασφάλεια φύλαξης των χρημάτων μου ; 
Πιστεύω δε ότι εσείς που δεν έχετε ευρώ στην άκρη ή θεωρείτε ότι όποιος έχει ένα κομπόδεμα είναι απατεώνας  τοκογλύφος λάθος..!!! 
' Ας μην τα τσουβαλιάζουμε όλα μαζί  '
Δηλαδή, αν ένας απλός άνθρωπος πουλήσει το σπιτάκι του και βάλει τα λεφτά του σε μια τράπεζα, μαζί με ένα εφάπαξ, φερ’ ειπείν, είναι ραντιέρης ; 
Δεν νομίζω....Δυστυχώς, το γεγονός ότι μπορεί να ξεπατώθηκε στη δουλειά για να αποταμιεύσω ένα ποσό, για να βοηθήσω ίσως και τα παιδιά μου, υπό τις παρούσες συνθήκες, είναι ψιλά γράμματα για τους θιασώτες της οικονομικής αποθηρίωσις.Γιατί να πληρώσω εγώ τα τραπεζικά χρέη και να υποστώ κούρεμα στο κόπο μιας Ζωής...
Φτάσαμε στο σημείο ο αποταμιευτής να θεωρείται επενδυτής.

 Αυτή είναι μνημονική λογική..
Και εις άλλα με υγεία!!!!
Τα τραπεζικά χρέη να ανήκουν στις τράπεζες και όχι στα κράτη.
Ευρωπαϊκή τραπεζική ενοποίηση δε συμφωνήσανε πέρυσι? 
Ας την εφαρμόσουν!
Τα έλεγε ο Σεφέρης :”Οταν αρχίσει να κινείται η βλακεία, ποιός μπορεί να τη σταματήσει;

Ζούμε ιστορικές στιγμές!!!


ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured