ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΕΣΥ.; ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ;






Γιατί να το κρύψω μεν;άλλωστε..
Η διάθεσή μου βρίσκεται στα Τάρταρα, όπως των περισσοτέρων. Αγωνίζομαι να την ανεβάσω, δεν είναι όμως εύκολο, όταν οι πληροφορίες που φτάνουν στα αφτιά μου είναι απογοητευτικές και όταν η καθημερινότητά μου από πολύχρωμο καλειδοσκόπιο έχει μετατραπεί σε γκρίζα «Γκερνίκα».,«Να φύγεις, να πας αλλού» σκέφτομαι κάθε πρωί με το που, ανοίγω τα μάτια μου, διαπιστώνω ότι είμαι ακόμη εδώ επιφυλάσσοντας μου άλλη μια ημέρα made in greece.



Μάζεψε στη βαλίτσα σου 

όλες τις αναμνήσεις,

πάρε το δρόμο για αλλού 

και πίσω μη γυρίσεις.

 Και εγώ, σε στιγμές... καφκικών εξάρσεων, νομίζω ότι μεταμορφώνομαι σε ροφό που ζει έγκλειστη σε ένα τεράστιο ενυδρείο. Μέσα από εκεί, ανοιγοκλείνοντας αργά αργά τα βράγχια μου και κοιτώντας με τα μυωπικά μάτια μου προς το τίποτα, επαναφέρω στη μνήμη μου εικόνες από τον υγρό αμερικανικό Νότο του Τενεσί Γουίλιαμς με τις νευρασθενικές ηρωίδες του να αγωνίζονται να αναπνεύσουν, αλλά και από τους μουλιασμένους στην υγρασία αιώνων βοσκότοπους της Σκωτίας.περιμένοντας ένα Χαιλαντερ να με σώσει... Εναποθέτω όλες τις ελπίδες μου στον Μάρτιο: κι αν δεν φέρει την ανάσταση της χώρας, θα φέρει τουλάχιστον τη λιακάδα,ζέστη και αρώματα ανοιξιάτικα
Το νόημα της ζωής το ξέρεις εσύ;;; Για πες μου λοιπόν πιο είναι, γιατί αν εννοείς ότι όταν γίνεσαι 40 το μαθαίνεις, τότε μάλλον εγώ έλειπα απ'το μάθημα εκείνη την ημέρα.. 
 Όλη σου την ζωή η κοινωνία σου υποδεικνύει αυτό που θέλεις. Οι άλλοι ξέρουν τι θέλουν εσύ να θέλεις. Οι γονείς σου , η θρησκεία σου , οι πολιτικοί και οι διαφημιστές ξέρουν ακριβώς τι θέλουν εσύ να θέλεις. Βομβαρδίζεσαι από απόψεις και ιδέες άλλων καθημερινά και ξεχνάς τις δικές σου. Στο τέλος έχουν συσσωρευτεί και είναι τόσες πολλές που χωρίς να το θέλεις θα σε οδηγήσουν στο να επιδιώξεις στόχους που μπορεί να μην είχες βάλει καν.
Γι αυτό δεν ξέρω τι θέλω,μέχρι να μάθω ότι δεν ξέρω τι θέλω τόσο περισσότερο μου φταίει ο νοτιάς... μαζί με τη μούχλα των... απονενοημένων βαρομετρικών είναι ο συνδυασμός που σκοτώνει.
 Ο συνδυασμός που, ως φαίνεται, επηρέασε και τα φυτά της βεράντας μου, τα οποία από την χειμωνιά άρχισαν να καταρρέουν σαν να μου κάνουν συμπαράσταση.... Μαζί τους κατέρρευσε και η θεωρία ότι η υγρασία θρέφει τη χλωρίδα. Τη δική μου χλωρίδα τη μάρανε, είπα προβληματισμένη στους «Κηπουρούς του Mega». «Υποθέτω ότι με τέτοιο καιρό έχεις κλείσει το αυτόματο πότισμα ή, τουλάχιστον, το έχεις βάλει να λειτουργεί λιγότερες φορές από ό,τι το καλοκαίρι» παρατήρησαν αυτοι  «Βεβαίως!» έσπευσα να τον διαβεβαιώσω για να μην εκτεθώ ανεπανόρθωτα. γιατί δεν έχω αυτόματο πότισμα...,Όλους αυτούς τους μήνες που οι γλαστρούλες μου απορροφούσαν την υγρασία  και έκαναν ντους στις όξινες βροχές της Αθήνας, εξακολουθούσα να τις ποτίζω, τρεις φορές εβδομαδιαίως, η δολοφόνα, με αποτέλεσμα να τις σαπίσω
Ήταν τελικά θέμα μεθόδου, σκέφτηκα... Και με διάθεση φιλοσοφική, επέκτεινα αυτή τη σκέψη σε όλα: στην κακή μου τη διάθεση, στην ανασφάλεια, στη θλίψη, στον φόβο που συνοδεύουν ενίοτε την καθημερινότητά μου και με κάνουν αδρανή, άκεφη, αδύναμη να αντιδράσω. Γιατί όλα είναι θέμα μεθόδου. 
Αρκεί να βρεις τη σωστή μέθοδο και ακολούθως να την εφαρμόσεις. 
Το έχουν πει οι Άγγλοι: «Δεν αξίζει να κλαις πάνω από χυμένο γάλα». ,
Όλες οι κρίσεις, καιρικές, οικονομικές, συναισθηματικές κτλ., αντιμετωπίζονται. Οργανώνεσαι, εστιάζεις στα θετικά, και προχωράς. Δεν αφήνεσαι ούτε αφήνεις τα πράγματα στη μοίρα τους. , στοχεύοντας κατευθείαν στην πρώτη θέση. Βγαίνεις από την κατάσταση ροφός για να ξαναγίνεις«δελφίνι, δελφινάκι», όπως ήσουν προτού σε πάρει από κάτω η συγκυρία. Και δεν ξεχνάς: αν επιμένει ο νοτιάς με τη μούχλα του, θα έρθει και το βοριαδάκι το ανοιξιάτικο, με τη διαύγειά του. Το λένε αλώστε όλες οι καιρικές προβλέψεις....




Μπορείς Να Κόψεις Όλα Τα Λουλούδια..
αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την άνοιξη να έρθει.. 
Πάμπλο Νερούντα 

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured