ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΠΕΙΡΆΖΕΙ !!! Που Γουστάρω τον BATMAN ??


Σήμερα ήθελα να γράψω άρθρο, και επειδή δεν είχα ιδιαίτερη έμπνευση, αποφάσισα να κάνω μια βόλτα στα αστικά έντυπα για να μου έρθει. 
Αγαπημένος μου προορισμός πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι το.....gr, έχω και προσωπικές συμπάθειες, οπότε ήταν ουσιαστικά μονόδρομος το από ποιόν ιστότοπο θα ξεκίναγα.........
Δεν χρειάστηκε να ψάξω πολύ, την έμπνευση μου την έδωσε το πρώτο άρθρο που έτυχε να διαβάσω το οποίο μίλαγε για τον Batman είναι καλός είναι κατάμαυρος και έχει τις χάρες όλες, παιδί μάλαμα, και πλούσιος όπως είπαμε, όλες οι νιές συναγωνίζονται ποια θα τον πρωτοπάρει, αλλά αυτός μια δυο φορές που πήγε να παντρευτεί δεν του βγήκε και έτσι έγινε γκατζετάκιας. 
Τι αυτοκίνητα που ανεβαίνουν σε τοίχους, τι μηχανές που πάνε οριζοντίως καθέτως και πλαγίως, τι κομπιουτεράκια, τι εκτοξευόμενοι γάντζοι, τι αλεξίσφαιρα κασκορσέ, τύφλα να έχει ο αστυνόμος Σαίνης.
κοιτάζοντας την εικόνα Το άρθρο φτιάχτηκε μες το κεφάλι μου έχει τίτλο ...
Λοιπόν
Είχα πάει τις προάλλες με... να δω το καινούριο Batman στο Cinema, ξέρετε αυτόν τον πολύ πλούσιο μασκοφόρο που έπιασε το τζόκερ και έκανε την καλή. Αυτός λοιπόν ο Batman είναι από τους καλούς καπιταλιστές, ναι υπάρχουν και τέτοιοι, τουλάχιστον στις ταινίες. Για τον πραγματικό κόσμο…χμ… δεν ξέρω, άμα ρωτήσετε τον Αλέξη θα σας πει ότι υπάρχουν, το ίδιο θα σας πουν και οι δεξιοί/ακροδεξιοί/φασίστες και δε συμμαζεύεται, εκείνοι τους λένε εθνικούς ευεργέτες. Εγώ να σας πω την αλήθεια όσο και αν “I want to believe” δεν τους είδα δεν τους ξέρω. anyway
και να έχεις τον άλλο από δίπλα σου να σε πρήζει…τι μαλακία ηρθαμε να δουμε ?..."Πωωωω... Τι παραμυθάκι είδαμε πάλι;ότι κακώς πλήρωσες να δεις μια "κλασική αμερικανιά" Γκρίνια...Και εγώ στη κοσμαρα μου ,έχουν  εμφυσήσει στο μυαλό σενάρια τύπου Batman,να έχω ταυτιστεί με το έργο να βλέπω να διακρίνονται μέσα από το latex οι γραμωμενοι μυς του batman και να σκεφτεσαι!!!!!
Δηλαδή, όχι, σκεφτείτε το λίγο 9φτιαξτε εικόνα) Είναι όλοι οι συντελεστές και σόουμπιζ εκζέκιουτιβς μαζεμένοι σ'ένα λοφτ ενός ουρανοξύστη του LA και συσκέφτονται σοβαροί πίνοντας ντάκιουρι. .σκέφτονται. Πως θα το κάνουμε αυτό;..Χμμμμ "Ξέρω ξέρω!" φωνάζει ένας και λύνει παθιασμένα τη γραβάτα του. "Θα κάνουμε το Μπατμομπιλ, να μοιάζει με τανκ!""ΓΟΥΑΟΥ φανταστική ιδέα ραμπλ ραμπλ ραμπλ" ακούγονται να μουρμουρίζουν όλοι στο λοφτ κι αφήνουν κάτω τα ντάκιουρις ξαναμμένοι."Και η στολή!" συνεχίζει ο τύπος, και μ'ένα σάλτο ανεβαίνει στο μαοένιο τραπεζάκι του σαλονιού του λοφτ,σαν αίλουρος "η στολή, θα'ναι φτιαγμένη απο καουτσουκ LaTeX! Και ο Μπάτμαν θα έχει εκπαιδευτεί από πολεμοχαρείς καλόγερους στο Θιβέτ και θα μιλάει πολύ μπάσα sexy και τρομαχτικά!"
Εντάξει εμένα με φτιάχνει να σκάει μύτη ένας τύπος ντυμένος νυχτερίδα και αρχίζει να κάνει τον μπάτσο  Πειράζει...,That's the point!!! Εγω μπορει να φαντασιώνομαι οτι είμαι η catwooman..πειράζει ??
Ο  καλός μου Batman είναι ψυχωτικός που κουβαλάει παιδικά τραύματα κι ο Iron Man είναι νάρκισσος σε κρίση μέσης ηλικίας. ΟΚ. Ο Captain America είναι απλά ένα καλό παιδί. Πειράζει δηλαδή να έχουμε ΚΑΙ τέτοιους ήρωες;
Γουστάρω να βλέπω χαζές ταινίες όπως το Captain America μου προσφέρουν ένα ευχάριστο, ανέμελο δίωρο, αλλά κάποιες θεωρητικά εξίσου χαζές ταινίες όπως το Transformers με κάνουν να βγάζω αφρούς;Πειραζει ?
 Στην τελική και οι δύο Χολιγουντιανό χυσαμόλι δεν είναι; Ναι και όχι. 
μπήκα στην αίθουσα και γνωρίζα έστω και χοντρικά τι θα παιχτεί στην οθόνη; γι αυτο δεν παραπονιέμαι για το concept τους.....άμα δεν μπορεί να διακρίνει πίσω από το καραγκιόζ μπερντέ την πραγματικότητα ας αφήσει τουλάχιστον εμάς να απολαύσουμε συνειδητά την παραμύθα για την οποία δώσαμε 7 ευρώ(+2 το κίτρινο monster 9).

ΑΝΕΜΟΣ



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured