ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

καλήμερα Ελλάδα Goin Through

.

Goin Through

και παραλλάσσοντας τους λιγάκι ώστε να ταιριάζουν στην περίπτωση του ΣΥΡΙΖΑ.
“Καλημέρα Ελλάδα
Σου μιλάει ο Άλεξ
όλα σου τα κρύβω τίποτα δεν λέω
πολύ με υπερτίμησες, εγώ πάρα πολύ σε υποτιμώ, παρόλο που σου λέω ότι σε αγαπώ.
Σκέφτηκα Ελλάδα να σ’ αφήσω, να φύγω, το εγχώριο κλίμα όμως ήταν καλό και έτσι ανέβαλα για λίγο την καριέρα μου στο εξωτερικό.
Δεν το ‘βαλα κάτω και προσπάθησα κι άλλον’ φορέσω που και πού και κανένα ζιβάγκο
Να αλλάξω τροπάρι και να κάνω πιο cool το ντύσιμό μου
και να μοιάζει με του Ανδρέα πιο πολύ φέρσιμό μου

Καλημέρα Ελλάδα
Να υποφέρεις για πάντα
Να τιμάς την ΕΕ και ας σε στέλνει γραμμή στο 40
Να κρατάς το κεφάλι χαμηλά στον αγώνα
Και να βγάζεις για κυβέρνηση το δικό μου κόμμα
Να ψηφίσεις Ελλάδα όλους τους βουλευτές μου, απο τις συνιστώσες που ναι όλες δικές μου.
Και εμείς μετα με δικά σου χρήματα θα στήσουμε κοινωνικά παντοπωλεία και ό,τι περισσέψει γραμμή κατάθεση στην Ελβετία
Ελλάδα συγγνώμη που δεν θα σου αλλάξω γνώμη πρέπει να συνεχίσεις να τους προσκυνά
Εγώ θα σε πλανεύω και θα σε κοροϊδεύω
Και σε όνειρα απατηλά θα σε ταξιδεύω για να με προτιμάς

Καλημέρα Ελλάδα
Άλεξ στο μικρόφωνο
Σε δουλεύω μέσα στην τηλεόραση
Σε δουλεύω και στο ραδιόφωνο
Σε χάζεψα απ τη μια
Σε έψησα και από την ανάποδη
Και έχω αφήσει άπλυτα από δω μέχρι τη Νάπολη

Κύριοι υπουργοί, κύριοι βουλευτές
Έχω και γω δικαίωμα να κάνω αρπαχτές
Άκου ένα σύνθημα αντί να μάθεις γράμματ
Ψάχνω για μ***, και τους τάζω θαύματα
Παράτησα γραφείο και χαρτοφυλάκιο
Πήγα μια βόλτα μέχρι τη Βαρβάκειο




Κατέβα στο λιμάνι, πούλαω παραμύθα στους εργάτες, άφησε τους αγώνες σου και ελα πάρε πατάτες
Για ευρωδημοκρατία σας μιλάω και σοσιαλιστικά οράματα
Για οργανισμούς της Ευρώπης και για οικονομικά θάματα
Αυτή είναι η κατάσταση και πίνω στην υγεία σας
Κύριε υπουργέ χαλβαδιάζω τα υπουργεία σας

Ελλάδα συγγνώμη που δεν θα σου αλλάξω γνώμη
πρέπει να συνεχίσεις να τους προσκυνάς
Εγώ θα σε πλανεύω και θα σε κοροϊδεύω
Και σε πελάγη ευτυχίας θα σε ταξιδεύω για να με προτιμάς

Κύριε Πρόεδρε
Παίρνω το θάρρος σήμερα
Αφού όλα τα προβλήματα είναι θέματα εφήμερα
Προκαταβολικά συγγνώμη μα έχω όνειρα
Θέλω υπουργεία και ας μην είναι μόνιμα
Θα φροντίσω οι έλληνες να κάθονται φρόνιμα
Γιατί εγώ κι εσύ δεν διαφέρουμε στο φρόνημα
Ζητάω τα προβλεπόμενα, δεν τα ζητιανεύω
Όπως και εσείς, έχω μάθει να τους δουλεύω

Ελλάδα σε βιάζουμε και ‘συ φτιάχνεις τα νύχια σου
Όχι μην αμυνθείς
Όχι μη βρεις τα δίκια σου
Εμείς σε ξεπουλάμε όση ώρα καλλωπίζεσαι
Είμαστε μια παρέα και συ μονάχη ξεφτιλίζεσαι

Καληνύχτα Ελλάδα
Σε στέλνω για ύπνο
Όσο εμείς ετοιμαζόμαστε να σε φάμε για δείπνο
Εγώ θα σου αφαιρώ κάθε σκέψη απ το τετράδιο
Και θα σε αποτελειώσω απ’ το ράδιο μάλλον αύριο

Ελλάδα συγγνώμη που δεν θα σου αλλάξω γνώμη
πρέπει να συνεχίσεις να τους προσκυνάς
Εγώ θα σε πλανεύω και θα σε κοροϊδεύω
Και όλο και κανα μπάφο θα σε φιλεύω για να με προτιμάς”


ANEMOΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured