ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Τί ακριβώς σημαίνει "σκληρή δεκαετία"



Να γίνουμε άνθρωποι επι τέλους λένε όλοι,...
Τί ακριβώς σημαίνει αυτό..?
Δε θα ξανακάνω κοπάνα Δευτέρα και Παρασκευή?
Πρέπει τώρα διαρκώς να πείθω την πελατεία μου ότι παίρνει αξία για τα λεφτά που μου πληρώνει?
Τέρμα τα αγοραστά πτυχία σε όσους δεν κάνουν για γράμματα?
Κόβονται τα Χριστούγεννα στην Ταϊλάνδη?
Ο συνταξιούχος δε θα μπορεί πια να κάνει Πειραιά-Σάμο για βόλτα 8 φορές το χρόνο?
Το παιδί θα πρέπει να διαλέξει αν θέλει να μάθει ή κουγκ-φου ή μπουζούκι διότι και τα δύο δε γίνεται?
Τέρμα το GPS που μπαίνει πάνω στο τζετ-σκι και μετά κάνεις download στο Google earth και πλοτάρεις που αλώνιζες το Σ-Κ?
Δε θα ξαναπάρω αντιβιοτικά για ίωση?
Θα πρέπει τώρα να μεγαλώσω δύο παιδιά στο ίδιο υπνοδωμάτιο?
Κόβονται οι πέντε έξτρα μέρες άδεια που είχα κατορθώσει να "δικαιούμαι", διότι το συνδικάτο μου "βαστάει διακόπτη"?
Πρέπει να μάθω να οδηγώ οικονομικά αντί να χύνω τη βενζίνη σα νερό?
Δε μπορώ πια να έχω στο γραφείο μου 135 μισοτελειωμένα στυλό?
Τα σκουπίδια μου δε θα είναι πια πεταμένο φαϊ τουλάχιστον κατά 35%?
Πάλι θα θέλω 6 ώρες να φτάσω στη Μύκονο? Μα είχα συνηθήσει στις 3!
Θα πρέπει 15 Ιανουαρίου να φορέσω και πουλόβερ μες στο σπίτι μου πριν αποφασίσω να ανάψω το καλοριφέρ? Κι ο παππούς που είχε μάθει με το φανελάκι?
Με συγχωρείτε κύριοι αλλά αν αυτό είναι η σκληρή δεκαετία που μας περιμένει, εγώ δε φοβάμαι καθόλου. Καλύτεροι θα γίνουμε, χειρότεροι δε θα γίνουμε.

ANEMOS

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured