ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Γυναίκες και ποδοόφαιρο !!!!


Μωρό μου θα πάω ποδόσφαιρο σου λέει ...
κι εσύ αναρωτιέσαι όντως θα παει εκεί και όχι αλλού? και γιατί να μην καθίσει μαζί μου και γιατί ξοδεύει το χρόνο του εκεί...Δεν καταλαβαίνω
Είμαι από αυτές που βαριούνται το ποδόσφαιρο, αλλά μου αρέσουν οι... ποδοσφαιριστές! με μόνο στόχο να κάνω "μάτι" τους σέξι, ιερωμένους και καλογυμνασμένους αθλητές  "  και αναρωτιέμαι τη μ@...ς  είναι και τρέχουν 22 παίκτες να κυνηγούν ένα τόπι πάνω-κάτω στο γήπεδο για 90 λεπτά; 

θυμάμαι μια φορά αφού του τα είχα πρήξει να με πάρει μαζί του στο γήπεδο δεν θυμάμαι καλά νομίζω ήταν  Παο-Αεκ, δεν θέλω να θυμάμαι αυτή την εμπειρία...πατάω delete αφού φώναζαν όλοι εξαγριωμένοι και απο  ήρεμος ο άνθρωπος σου να ξεσαλώνει και να σκαρφαλώνει στο σύρμα! και να φωνάζει ‘Τι ξεφτίλες είστε εσείς’ Ξαφνικά βλέπω τον αγαπημένο μου να μεταμορφώνεται σε έναν αγροίκο, νευρικό, ευέξαπτο "χούλιγκαν" που βρίζει, χειρονομεί ή ζητωκραυγάζει με τον πιο άξεστο τρόπο! κι εγώ να αναρωτιέμαι ο δικός μου είναι  αυτός μπα..‘αυτά κάνει εδώ που έρχεσαι;..’Ακουσα και τα καλιαρντά που ακούγονται στα γήπεδα,(τι φταίει η μάνα η αδελφή .του κάθε παίχτη δεν καταλαβαίνω) Τι επίπεδο πώρωση  Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο άθλημα τους "βγάζει" τον χειρότερο εαυτό τους γιατί έχουν καταπιεσμένη ενέργεια στο σπίτι και πάνε για εκτόνωση μαζί με άλλους παντρεμενοκαμένους εκεί... 
Άσε τα δακρυγόνα δεν έμεινε ριμελ μεικ απ λιπ γκλος ..τίποτα κι εγώ να κλαίω κάνα μισάωρο,μες τα νεύρα ...τρόμαξα και πήρε δρόμο πρώτη και τελευταία ...
Οπότε έχει αγώνα δυσανασχετώ,και το χειρότερο μου πολλοί μαντράχαλοι μαζεμένοι στο σπίτι μου μπύρες πίτσες απλωμένες ποδάρες στο τραπεζάκι μου και εγώ αόρατη σαν να μην υπάρχω και όταν ρωτάω «τι έγινε τώρα?γιατί σταματήσανε?»"
Ποιός έβαλε το γκολ??" "Ααα, και εμείς με ποιόν είμαστε τώρα?".Πότε θα τελειώσει αυτό που βλέπετε."Θα σου πω στο ημίχρονο" , λέει εκείνος με τη σιγουριά ότι μέχρι τότε  θα το έχω ξεχάσει εντελώς.και μου τη δίνει όταν αυτοί με κοιτάζουν σαν εξωγήινη σαν χαζή υποτιμητικά .........
Ένα από τα πράγματα που με τσατίζει περισσότερο στο ποδόσφαιρο είναι το γεγονός ότι γύρω από αυτό οι άντρες έχουν χτίσει το δικό τους κόσμο. Tη δική τους «συνωμοτική» διάλεκτο και τις δικές τους «ακατανόητες» συνήθειες. 
Tι είναι το 4-4-2 ή το 5-3-2, ας πούμε; Mήπως, τελικά, είναι κάποιος μυστικός κωδικός για όσα έκαναν χτες το βράδυ; 
Tι εννοεί άραγε όταν λέει «είδες τι κάναμε στις χανούμισσες το Σάββατο;» Ποιες χανούμισσες ήταν αυτές και τι ακριβώς τους έκαναν? είναι το «Γιεντί Kουλέ» από το οποίο έχει τόσες αναμνήσεις; Μήπως έχει κάνει φυλακή και δεν στο λέει; Και τι στάση είναι τέλος πάντων αυτή η «ψηλοκρεμαστή μπανάνα», που εσένα δεν στην κάνει, παρ' ότι τόσο εκστασιάζεται όταν μιλάει γι' αυτή...
Τι λέτε ρεεεε !!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Γιατί θα πρέπει εγώ να ξέρω τους κανόνες...τι είναι το κόρνερ και το οφσάιντ, το πλεονέκτημα ή τη διαφορά του άουτ από το πλάγιο άουτ;..τρελοί είστε..
Αυτό για μένα  είναι παράλογο!
Tώρα θα ρωτήσετε, είναι ωραίος αυτός ο κόσμος ο δικός μου; Ξέρω 'γω... μια χαρά είναι  O κόσμος μου του μανικιούρ-πεντικιούρ, ψώνια και κομμωτήριο για μας τις γυναίκες ομορφιά εξυπνάδα γοητεία και πολιτισμένες βασικό ..δηλαδή, ο δικός σας κόσμος γιατί είναι καλύτερος και πιο ενδιαφέρων; που σας  βγάζει αυτά τα πιο άγρια ένστικτά  σε μία εμπόλεμη ζώνη που μεταμορφώνεστε σε μια διαφορετική φυλή ανθρώπων -άγριων,Ζώων-

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured