ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Carrie On



Sex in the city of Athens 

Αν μιλούσα στα αγγλικά`~~~~~~ 
όπως η carrie αν ο υπολογιστής μου ήταν Mac, αν φορούσα φούστες και ψηλά τακούνια  θα ήμουν η Carrie Bradshaw! 
Είναι λες και αυτά που σκέφτομαι γίνονται απευθείας voice-over, και τα μάτια μου που εστιάζουν μια στο document και μια στα πλήκτρα, μια στην αντανάκλαση και μια στο κινητό, γίνονται κινηματογραφικά (άντε και τηλεοπτικά) πλάνα και επομένως νιώθω σαν να βρίσκομαι σε sequel, ή στην καλύτερη των περιπτώσεων σε prequel λόγω ηλικίας, του Sex and the City...
Ξέρεις πως το σκέφτομαι τώρα... Ότι βλέπεις μια άσπρη οθόνη με ένα μαύρο κέρσορα και να βλέπεις ένα ένα ξεχωριστά τα γράμματα την ώρα που δακτυλογραφώ την εξής ερώτηση: “Γιατί να υπερβάλλω τόσο πολύ;” Και τώρα έρχεται η επεξήγηση της ερώτησης. Πότε επιτέλους θα χαλαρώσω, όλες αυτές οι σκέψεις με βάζουν σε μια πολύ περίεργη διάθεση. 
Σκέφτομαι, σκέφτομαι συνέχεια! Θα βγάζω καπνούς σε λίγο και δεν έχουμε συναγερμό καπνού να ξέρω που να σταματήσω...Δουλειά δεν έχω να ασχοληθώ προς το παρών μετά το Πάσχα θα με χάσετε.. 
Και είμαι εδώ να δακτυλογραφώ γενικά και αόριστα για το ότι δεν ξέρω που παν τα τέσσερα μου αυτή τη στιγμή...Νομίζω πως η έλλειψη ενθουσιασμού έχει να κάνει με ακριβώς αυτό το πράγμα, ότι λειτουργώ με πολλές σκέψεις ταυτοχρόνως. 
Νιώθω ότι η ζωή γίνεται αντιερωτική και αντιποιητική... Ανησυχώ. Και δεν μπορείς να ανησυχείς για πολύ καιρό, όλα είναι καλά αλλά με μέτρο. Ακόμα και οι εποχές είναι τόσο... ανοργασμικές, τώρα έπρεπε να είναι Άνοιξη... Δεν είναι! Δεν είναι καν Άνοιξη-ish! Μόνο τα πουλιά τιτιβίζουν (ούτε καν το twitter) και οι γάτοι απολαμβάνουν τις νύχτες τους (κάνουν θόρυβο). Όλοι νιώθουμε ότι κάτι πάει Χ αλλά δεν ξέρουμε τι είναι αυτό. Και δεν έχω καμιά όρεξη να διαβάσω ζώδια και να ξέρω που είναι ο Ερμής και ο Δίας γιατί θα εκτοξευτώ να τους βάλω στην θέση τους!
Αλλά θέλω και εγώ τον χώρο μου, κάτι που νιώθω πως δεν έχω. Απλά βγαίνει κι όλη αυτή η αρνητική ενέργεια προς τα έξω μάλλον πρέπει να αλλάξω μουσική...
 Όμως για καλή μου τύχη από μικρή μ' άρεσε να ξεμπερδεύω μπλεγμένο μάλλινο κουβάρι, όση ώρα και αν έπαιρνε, δεν είμαι των άμεσων τομών, δεν είμαι υπερασπιστής του “ό,τι δεν λύνεται, κόβεται”!
 Και για αυτό δεν τα παρατώ...
Η Carrie Bradshaw δεν θα σας ταλαιπωρήσει άλλο απόψε !!!!  γιατί έχει τις μαύρες της..
καλή σας νύχτα !!!!!!
Σας φιλώ γλυκά΄στη μούρη!!!

ΑΝΕΜΟΣ




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured