ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Φεύγω. Θα φύγω. Έφυγα.


Λένε ότι άμα φύγεις, δεν αλλάζεις τίποτα, τα προβλήματα σου θα είναι μαζί σου όπου και αν πας. Ότι δηλαδή η πόλις θα σ’ ακολουθεί. Μπορεί η φυγή να μη φέρνει τις λύσεις αλλά είμαι βέβαιη πως σου δίνεται άλλη μια ευκαιρία να τις βρεις η να τις ξεχάσεις.....
Το ‘χα πει χιλιάδες φορές και να που έφτασε η ώρα. Ίσως να πρόκειται για το επόμενο βήμα. Μετάβαση στο επόμενο επίπεδο. Σ’ αυτό το κεφάλαιο ο τίτλος θα γράφει «ΤΗΝΟ ΣΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ».,Εσύ αιώνιε εχθρέ μου εαυτέ μου θα πεις πως μπήκε το νερό στ’ αυλάκι. Το ξέρω. Το γνωρίζω.....
Ο ενθουσιασμός δεν αφήνει τα πόδια μου να ακουμπήσουν στο έδαφος. Και είναι όλα τόσο πιο ωραία από ψηλά. Ποιος να μου το λεγε; Μαμά, πετάω!
Καινούργια αρχή. Και είμαι μια Ιντιάνα Τζόουνς. Υπάρχουν τόσα να εξερευνήσω εκεί. Χιλιάδες θησαυροί να ανακαλύψω. Και τα νερά είναι πιο μπλε από ποτέ, τα δέντρα φυλλοβόλα και αειθαλή. Αέρας φυσάει δυνατός

δόξα το θεό..δεν έχω παράπονο , ξεσκεπάζει μαύρα πέπλα. Κοίταξε!!!! 

Ένας καινούργιος κόσμος από κάτω.
Φαντασία θέλει. Και λίγο θάρρος. Χιούμορ και ατάκες ουρανοκατέβατες. Πρωταγωνιστής με ερμηνεία όσκαρ, στην καλύτερη ταινία όλων των εποχών με την καλύτερη σκηνοθεσία....
 Όλα τα άλλα έρχονται.....
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaaaa !!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured