ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!! ( Ραντεβού το Σεπτέμβρη ... )




ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΦΥΓΩ!!!
Φίλοι μου Τρίτη πρωί φεύγω για Τήνο…Μια ολόκληρη σαιζόν,στο νησί της δικής μου Αποκάλυψης.στο νησί των Ανέμων !!!!
Στο σαλόνι μου στοίβα από βαλίτσες, σακούλες κούτες,ένα σπίτι έτοιμο να φύγει!!!
Λένε, πως όσο πιο δύσκολος ήταν ο χειμώνας τόσο πιο πολύ νιώθεις την ανάγκη για αλλαγή σκηνικού. ..και ήταν ένας δύσκολος Χειμώνας πράγματι!!!
Όχι,πως μόνο ο δικός μου χειμώνας ήταν δύσκολος ...οκ Και τις χαρές του είχε, και τις επιτυχίες του, και τις εκπλήξεις του.και τις αναρτήσεις μου.. Όπως όλων.
Είχε όμως πολλές ανατροπές. Αλλαγές. Κλείσανε ερμητικά κεφάλαια και άνοιξαν κάποια άλλα. Και έγιναν όλα γρήγορα, σε ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Ζαλίστηκα. 

Τώρα που το σκέφτομαι, Οι άνθρωποι όμως είναι ακριβώς οι ίδιοι. Μεγαλείο. Φεύγω για Τήνο.
Θα αφήσω τα αρώματα της να περάσουν από κάθε πόρο του κορμιού μου, τα εκτυφλωτικά της χρώματα να σβήσουν κάθε άλλη εικόνα, να ξεδιψάσω από το απέραντο Αιγαίο. Να νιώσω την κατάνυξη της και να δακρύσω μαζί της. Λύτρωση...Να αφήσω γυμνά τα πόδια μου σε όμορφες  παραλίες. ,
Να χαθώ στα δαιδαλώδη στενά της χώρας του. Τα έχω μάθει πια, αλλά εγώ θα προσπαθήσω να χαθώ.θέλω να χαθώ  Θα τα καταφέρω, Αγαλλίαση !!!
Θα προσπαθήσω να στέλνω εικόνες, συναισθήματα, μυρωδιές ,να περάσουμε μαζί αυτούς τους μήνες με λιγότερες αναρτήσεις αλλά εμπνευσμένες όμως χάρη σε αυτό το νησί
...Η Τήνος είναι ένα μέρος που μου προκαλεί οίστρο
 Όχι μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό, τον συγγραφικό οίστρο εννοώ. 
. Η αίσθηση ευφορίας που με κατακλύζει με μια κούπα καφέ ξημερώματα κοιτάζοντας το Αιγαίο αισθάνεσαι ...ΛΕΞΙΚΛΕΦΤΗΣ όπου θα μπορούσα να γράψω ένα ολόκληρο βιβλίο γεμάτο εικόνες !!!
Αγαπημένα μου μπλοκοφιλαράκια, ήρθε η ώρα να σας αποχαιρετήσω για καλοκαίρι. Είναι απίστευτο το πόσο θα μου λείψετε !Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, αύριο μάλλον δε θα υπάρξουν αναρτήσεις στο blog.Οπότε φίλοι μου  η ροή των αναρτήσεων και ο έλεγχος των σχολίων θα είναι πλέον σε αραιά διαστήματα.!!!
 Σας εύχομαι να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται, με θετική σκέψη, να ξεκουραστείτε, και θα τα πούμε πάλι από Σεπτέμβριο, που κάθε κατεργάρης θα πάει στον πάγκο του χαχαχα. 
Καλό καλοκαίρι να έχουμε όλοι μας κι εύχομαι η τύχη μου να είναι με το μέρος μου! ..αυτή η καλοκαιρινή σεζόν να σώσει την Ελλάδα και μένα !!!!
Στο καφέ της ξεγνοιασιάς. Επιστρέφω εκεί .."ΑΝΕΜΟΣ"Lounge cafe Bar -All Day 
ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΡΤΟ "ΤΗΝΟΣ"~~~~~~~ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΛΟΥΣ....




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured