ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Εδώ Είναι Ελλάδα. Here is Greece.



Hello my friends ...

Είμαι με μια διάθεση Μμμμ!! "comci comca". what does this mean???? Έτσι κι Έτσι θα έλεγα που λένε και οι φίλοι μου οι Γάλλοι...
Θες γιατί φυσάει πάλι τι πρωτότυπο για την Τήνο θα μου πείτε !! Θες γιατί έχω απέναντι μου μια παρέα Ελβετούς που χασκογελάν στη κοσμαρα τους μετά από κρασιά και metaxa αιωρούνται τα πάντα από το τραπέζι και τα κυνηγάνε στα πατώματα από τον αέρα την άμμο και αυτοί απολαμβάνουν τις διακοπές τους δεν πτοούνται με τίποτα GRECE et le soleil ..που και που θυμούνται ότι έχουν και παιδιά αυτά με το που έφαγαν πήγαν πισίνα για βουτιές με γεμάτο στομάχι τσακώνονται σπρώχνονται πνίγονται σημασία δεν τους δίνουν και σκέφτομαι που είσαι Ελληνίδα αθάνατη μάννα να φωνάζεις ..Νικολάκη όχι στα βαθιά ...παιδί μου τώρα έφαγες σε μια ώρα βουτιά και γκρίνια φωνές και θέλω κι αυτό κι εκείνο και κόντρα διαπραγματεύσεις....κόλασ
Τώρα θα μου πεις και μεις Ευρωπαίοι γίναμε any way αλλά η Ελληνίδα μάννα είναι άλλο πράγμα θέλει να είναι στο επίκεντρο της προσοχής με τον Α -Β τρόπο Κουραστική,υπερπροστατευτική,να τρέχει από κοντά στον 30άρη 40ρη κανακάρη (ή στην ανεπρόκοπη "κοράκλα"),με το "ταπεράκι"..τυπική μάνα με το/τα παραχαϊδεμένο/να παιδιά της...Εκνευριστική ώρες-ώρες...Ναι και τα λέω εγώ αυτά που τα έχω κάνει σαν μάννα και όταν άκουγα ...«Μαμά, θα βγω!» : ξέρετε τι καταλάβαινα  «Πάω για όργια, με ποτά, ναρκωτικά και χωρίς μπουφάν!» Δεν θα σας το πει ποτέ αλλά η ανησυχία θα σας τρώει όλο το βράδυ μέχρι να γυρίσει αρτιμελείς και νηφάλιοι. Το επόμενο πρωί βέβαια είχα διακριτική ανάκριση για να βεβαιωθώ ότι είναι καλά. Εεε!!! στην Ελλάδα μεγάλωσα κι εγώ απο Ελληνίδα όχι ελβετιδα μάννα !!!
Μάννα μου τελείωσαν τα λεφτά;; Ήρθε φουσκωμένος υπέρ το δέον ο λογαριασμός του κινητού ή της πιστωτικής; Τράκαρες και δεν μπορείς να επισκευάσεις το αυτοκίνητο; Μάνα SOS!! Να που ο σωτήρας μας είναι ΚΑΙ εκεί η μάνα που θα μας «καλύψει» απ’ το κομπόδεμα της, απ’ τον δικό της τον ιδρώτα στην οικοδομή.. εε τι γράφω; Συγχωρέστε με, παρασύρθηκα! Θυσιάζω την κροκό τσαντούλα λοιπόν, που ζαχάρωνα  εδώ και καιρό...
Δεν σήκωσες το τηλέφωνο;; Έκανες τέτοιο λάθος;και βάζω με το μυαλό  μου Μάλλον είναι στο νοσοκομείο και δεν μου το έχουν πει ακόμα ή έχει μπει στην φυλακή για παράνομο παρκάρισμα ή έμπλεξε σε καυγά δικό μου παιδί είναι ..άτιμα γονίδια !!. Το να ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ;;
Αν και εκεί μου έμοιασαν  ουφ, αμάν πια!
Αυτή είναι η Ελληνίδα μάννα !!!
Εδώ Είναι Ελλάδα. Here is Greece. |
Γάμησέ με Οιδίποδα,αλλά φόρα και την ζακέτα σου,μην κρυώσεις.

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured