ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Διακοπές; Τί είναι αυτό;



Ο καιρός περνάει...Το καλοκαίρι περνάει...
Κι εγώ βούτηξα μόνο μια φορά σε μια θάλασσα που, καθαρή δεν την έλεγες!
Νομίζω πως μου έλειψε το κολύμπι σε καθαρά, κρυστάλλινα νερά... 

Ν' αφήνομαι... να επιπλέω... να ηρεμώ... Και να ασπρίζει το σώμα μου από το αλάτι..αλλά όχι εδώ είναι δουλειά μου η Δουλεία μου (και τα δυο) !! 
Μου λείπουν οι διακοπές αυτές που κάνουν οι πελάτες μου εδώ αυτές που εγώ ήμουν κάποτε πελάτης κάπου αλλού κάποτε !!!
Πάλι με χρόνους, με καιρούς, πάλι δικά μας θα 'ναι Ἡ Δέσποινα ταράχτηκε καὶ δάκρυσαν οἱ εἰκόνες. «Σώπασε κυρὰ Δέσποινα, καὶ μὴ πολυδακρύζῃς,
πάλι μὲ χρόνους, μὲ καιρούς, πάλι δικά μας θά ῾ναι».
Ἅλωσις Κωνσταντινουπόλεως

Θρήνοι της Αλώσεως




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured