ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Σήμερα έχω τα γενέθλια μου!


Ένα δώρο για μένα...

Ένα μικρό ψαροκάικο είναι η ζωή μου. Ένα μικρό φθαρμένο ψαροκάικο που έχει σμαραγδένια φεγγάρια στο κατάρτι του κι έναν ξεσκούφωτο ήλιο αληταρά για τιμονιέρη. Ένα ψαροκάικο χωρίς ρότα." αυτό το απόσπασμα το βρήκα γραμμένο κάπου..... Η ζωή είναι το ταξίδι  όχι ο προορισμός.....

Το καλύτερο δώρο για μένα είναι που νιώθω τόση αγάπη γύρω μου που βλέπω την οικογένειά μου να γελάει δυνατά, τους φίλους μου ευτυχισμένους ...     
και τον άνθρωπο  των ονείρων μου να με κοιτάει και να με κρατάει αγκαλιά.....
Απλά πράγματα .....αλλά τόσο αναγκαία στην ζωή μας,ξέρω οχι δεν μοιάζει με ουτοπία, αλλά δεν θα σταματήσω ποτέ να ονειρεύομαι  όσα χρόνια και να περάσουν  γιατί" η Ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή Μωρό μου'. . 
Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις όμορφες ευχές τους και την αγάπη τους! Δεν υπάρχει πιο γλυκό πράγμα από το να νιώθεις πως γύρω σου υπάρχουν άνθρωποι που σε αγαπάνε πραγματικά και θέλουν την ευτυχία σου, την επιτυχία σου και το χαμόγελο σου! Άνθρωποι που με έναν λόγο –απλά και λιτά- σου εύχονται να είναι η ζωή σου πάντα όπως την έχεις ονειρευτεί!
Τι πιο όμορφο από αυτές τις καρδιακές ευχές; Πείτε μου;

 «Σου εύχομαι να κάνεις πολλά λεφτά;», «Να πάρεις πολλά σπίτια και αυτοκίνητα!»; Τόσο λιτή,μα τόσο περιεκτική σε αξία…Αγάπη, υγεία, ευτυχία και χαμόγελα! Αυτή είναι η πιο όμορφη ευχή!
Νιώθω λοιπόν χαρούμενη γιατί αυτοί που θέλω να με αγαπούν και τους αγαπώ 
κι εγώ, έχουν την αγκαλιά τους γεμάτη με τέτοιες όμορφες ευχές για ‘μένα!
Τους ευχαριστώ όλους τόσο πολύ!
Ήθελα απλώς να το αναρτήσω εδώ για να δηλώσω κι από εδώ ‘μέσα ότι αυτές οι απλές ευχές είναι και οι πιο ουσιώδεις, οι πιο σημαντικές στην καρδιά του κάθε ανθρώπου

Ένα δώρο για μένα,             
μια καλύτερη ζωή
μια ανάσα, μια ευχή.
Να κάνω δώρο σε μένα
μια καλύτερη ζωή,
ένα βήμα, μία νέα αρχή. 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured