ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΟΥΣΤ να φύγετε να πάτε αλλού ..



Κάποτε έχτιζα ένα όνειρο τη μέρα, ώσπου ήρθαν αυτοί και μου το κάναν πέρα

τώρα η στράτα μου δεν πάει παραπέρα 
φεύγω τώρα φεύγω για να δω άσπρη μέρα

Κάποτε κοίταζα τον ήλιο μες στα μάτια και ζούσα σε παλάτια

κι αυτό τον ήλιο μου τον κάνανε κομμάτια και τώρα ζω στα σκαλοπάτια

φεύγω, τώρα φεύγω για να μην ζω μέσα στα Σκατακια

Τώρα ο ουρανός δε με φοβίζει όσο κι αν βρέχει, απο τις τσέπες μου η Αφραγκία


τρέχει  τώρα η ελπίδα μου ταυτότητα δεν έχει και δεν με νοιάζει γύρω μου τι 

παίζει φεύγω, τώρα φεύγω να ησυχάσω να μην βλέπω

Φεύγω, φεύγω και παίρνω την καρδιά μου τον παρά μου τα παιδιά μου και την 

κυρα μου  κι ένα τραγούδι συντροφιά μου, φεύγω, φεύγω.

Φεύγω αυτοί άφησαν πίσω τους συντρίμμια, διαφθορά ,λαμογια',
αρρωστημένους

 και αγρίμια, φεύγω, φεύγω, να μην βλέπω τα ψοφίμια...

Δεν το αντέχω να βουλιάζω μες στο ψέμα, θα πάρω μια καραμπίνα και όποιον  

πάρει το θέμα τώρα κατάλαβα πως ήμουν ένα δέμα, και με πετούσαν από δω κι
από κει σαν να μου να το .. Αυτοσχεδιάστε..

θέλω να ζήσω τη ζωή μου έξω απ΄ τα μέτρα, αλλά το δντ μου άλλαξε την ούγια 

και τα πετά τώρα που σκλήρυνε η καρδιά μου σαν την πέτρα, θέλω να τους την 

πετάξω στο κεφάλι και άντε χεστα..φεύγω, τώρα φεύγω.

Τώρα ο κόσμος και οι φωνές δε με τρομάζουν να τους διώξουμε ολοι οι ελληνες 

να θέλουν μοιάζουν τώρα τα χέρια μου ένα σύνθημα χαράζουν, ΟΥΣΤ να φύγετε 

να πάτε αλλού ... όλοι τους κράζουν...

φεύγουν, τώρα φεύγουν, φεύγω, τώρα φεύγουν.

Ανεμος+χαρουλα Αλεξιου



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured