ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Τι θα ντυθειτε τις αποκριες;? 2013



 Αφήστε το παιδί μέσα σας ελεύθερο! 
Φαίνεται οτι τις απόκριες βγάζουμε τον κρυμμένο μας εαυτό, αυτό που θα θέλαμε να είμαστε....Πετάμε τα ταμπού λόγω των ημερών και ζούμε ελεύθεροι εσείς... Για πείτε λοιπόν τι θα ντυθείτε φέτος;διαλέξατε στολή;
Θα τολμήσετε να υποδυθείτε κάτι διαφορετικό από αυτό που παρουσιάζετε τις υπόλοιπες μέρες...ΔΕΣ ΚΙ ΕΔΩ.




Αρχικά σκεφτόμουν να πρωτοτυπήσω  και να βάλω μια μάσκα “V for Vendetta” με ασορτί καπελάκι και περούκα. Ισχυρό πολιτικό μήνυμα, αλλά πολλή μαυρίλα ρε παιδάκι μου. Και σιγά τα αίματα στο κάτω-κάτω 
κι έτσι άρχισα να προσανατολίζομαι σε πιο ριζοσπαστικές λύσεις: “Ρομπέν των Καγιέν” (κλεμμένο – όπως θα πρεπε αναγκαστικά να είναι και η Καγιέν), “Μπομπ Βουλγαράκης” (χαζοχαρούμενο), “σοδομημένο ομόλογο” (χυδαίο), “κομιστής ταινιών με συμβασιούχους” (ακόμα πιο χυδαίο), “ψυγείο MISENS” (δυσκίνητο), “κυβερνητικός ανεπρόκοπος” (δυσκοίλιο), “Ινδός φιλοξενούμενος” (αδιανόητο), “πασοκικός ιδεασμός” (ανέφικτο). “Κούγιας με τακούνια” και “πάει το κάψα τ’ αμπέλι μου” τα απέρριψα αμέσως λόγω του φτηνού επιθεωρησιακού τους χαρακτήρα.πιο επίκαιρο βλαστός θα φορέσω μια κουκούλα με τρύπες στα μάτια και στο στόμα θα κρατώ κι ένα ελικόπτερο στα χέρια και πάω για ξεφάντωμα...
Το κακό είναι ότι όλα αυτά είναι προφανείς λύσεις. Όλοι τέτοια πράγματα θα ντυθούν. Έπρεπε οπωσδήποτε να βρω κάτι πιο πρωτότυπο λοιπόν. “Μπαρμπα-Στρουμφ Βελουχιώτης;” (νοσταλγικό), “Κο(λο)μπίνα;” (υπερβολικά αφαιρετικό), “ΚαρεκλοκΕΛνταυρος;” (χρειαζόμουν άλλον έναν για το πίσω μέρος του ζώου), “Μίζα Μαζικής Εξημέρωσις;” (με μαστίγιο και σκαμπό – κομπλέ), “Ασύμμετρη Αρπαχτή;” (κάπως διδακτικό είναι η αλήθεια)
Με καταθλιπτικά θέματα δεν ήθελα να καταπιαστώ. 
Καρναβάλι έχουμε στο κάτω-κάτω.
Στο μεταξύ, οι περισσότερες ιδέες μου είναι λίγο μπελάς να τις προετοιμάσω.  Θα μπορούσα να πάω να νοικιάσω μια στολή ελέφαντα και να φτιάξω ένα πλακάτ που να λέει «Δεν είμαι ελέφαντας» κι από κάτω “Έλληνας μπλόγκερ”. Μου φαίνεται λίγο συντεχνιακό όμως, και κάπως ξενέρωτο για τα γούστα μου. 

Αυτό ήταν. Κοντεύω να φτάσω σε απόγνωση. Υπάρχει βέβαια η έσχατη λύση να πάω τελευταία στιγμή σε ένα κατάστημα με εποχιακά είδη και να αυτοσχεδιάσω - όπως κάνω πάντα. Είναι άλλο πράγμα όμως να το ‘χεις φτιάξει με τα χεράκια σου, έτσι δεν είναι; Να ράψεις κάνα πρόσθετο πέος, να κάνεις πατέντα ψεύτικα στήθη, να μακιγιαριστείς κι εσύ λίγο βρε αδελφέ. 
Μια φορά το χρόνο είναι, πώς κάνεις έτσι;
Όπως πιθανόν καταλάβατε, έχω κολλήσει. Σκέφτομαι κι άλλα πολλά, αλλά δεν έχω καταλήξει ακόμα. Μπορείτε να μου δώσετε καμιά καλή ιδέα;

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured