ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

wind, η χειρότερη του κόσμου




Bye Bye Wind!

Η Χειρότερη υποστήριξη Ever!...

Νομίζω πως είναι γνωστό ότι η Wind είναι πλέον η χειρότερη, αν όχι απ” τις χειρότερες εταιρίες που θα μπορούσε κανείς να γίνει πελάτης.
Προσπάθεια πρώτη
Καλώ το 1260 από το κινητό μου, το οποίο έχει χρέωση 0,25 ευρώ / κλήση, ανεξαρτήτου διάρκειας. Αναμονή 7 λεπτά, όπου έχω ακούσει μουσική, διαφημιστικά μηνύματα της εταιρίας για σταθερή τηλεφωνία, ενημερωτικό μήνυμα για την ασφάλεια των παιδιών στο ίντερνετ κλπ.
Και ξαφνικά η γραμμή πέφτει.
Προσπάθεια δεύτερη
Καλώ ξανά το 1260. Αναμονή 5 λεπτά και απαντάει εκπρόσωπος της εταιρίας. Ζητώ να με συνδέσουν με το τμήμα που θέλω, δίνω τα στοιχεία που μου ζητάει η υπάλληλος (αριθμό τηλεφώνου, ονοματεπώνυμο κλπ) και με συνδέει…
Αντί να μιλήσω με υπάλληλο του τμήματος που ήθελα για το θέμα μου, ακούω το μήνυμα «Λυπούμαστε δε μπορούμε να εξυπηρετήσουμε την κλήση σας αυτή τη στιγμή» και η γραμμή πέφτει....με καλούν επανειλημμένα να μου κάνουν ενημέρωση για καινούρια συμβόλαια χωρίς να γνωρίζουν πότε λήγει και όταν τους ζήτησα να μπω στο πιο οικονομικό πάγιο που έχουν στο τέλος του συμβολαίου μου .."δεν γίνεται είναι μόνο για νέους πελάτες της wind" τακτική εταιρείας είπαν να χάνει τους παλιούς και ψάχνει να βρει καινούργιους αυτό δεν είναι τακτική ..βλακεία είναι ...
Ωστόσο νομίζω ότι πρέπει να ασχοληθούν  σοβαρά και με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της, προτού να είναι αργά τώρα πια παρακαλάνε κι άλλες εταιρίες με χαμηλά προγράμματα ...
Άπλα είναι κοροϊδία να αφήνω τα λεφτά μου σε μια εταιρεία που δεν με σέβεται καθόλου.

Για αυτό...Όλη η Ελλάδα είναι What’s up!


ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured