ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Δεν κάνω εκπτώσεις στη ζωή μου ...

Ξέρω πως η περίοδος των εκπτώσεων έχει παρέλθει εδώ και καιρό. Τι γίνεται όμως όταν σου ζητάνε να κάνεις εκπτώσεις στην δουλειά σου, στην προσωπικότητα σου, στην ίδια σου τη ζωή???Ο κόσμος έχει τρελαθεί. Δεν ξέρω αν φταίει η έκλειψη ή μας ψεκάζουν τίποτα αλλά σίγουρα κάποιοι χρειάζονται ιατρική παρακολούθηση. Υπάρχουν άτομα που θεωρούν πως ο κόσμος πρέπει (επιβάλλεται κάποιες φορές) να γυρίζει γύρω από αυτούς. Προσπαθείς να τους εξηγήσεις ότι αυτό δεν είναι δυνατόν και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το δικό τους πρόβλημα, η δική τους ζωή και τα δικά τους θέλω. Οκ, καταλαβαίνω πως καμιά φορά αυτό συμβαίνει αλλά νευριάζω όταν μου το επιβάλλουν με το στανιό. Και όλα γιατί είναι τσιγκούνηδες. Και δεν αφορά μόνο στα χρήματα (που και αυτό δεν το αντέχω αλλά το κατανοώ) αλλά το χειρότερο είναι στα συναισθήματα... Hello!!! Εδώ άνθρωποι υποφέρουν πραγματικά και έχουν χάσει τη γη κάτω από τα πόδια τους αλλά συνεχίζουν να χαμογελούν, δίνοντας δύναμη σε εμάς. Διότι έχασαν τη δουλειά τους και δίνουν σε άλλους χρήματα που τα έχουν πιο πολύ ανάγκη. Διότι πάσχουν από ανίατη ασθένεια και δεν το βάζουν κάτω Γιατί ? Γιατί είναι άτομα γεμάτα αυτοπεποίθηση και δύναμη. Χωρίς ίχνος εγωισμού και μιζέριας....Από τέτοια άτομα παίρνω και εγώ δύναμη και δεν αφήνω κανέναν να με προσβάλλει. Κάνω την δουλειά μου όπως θεωρώ εγώ καλύτερα 
και ζητώ την αμοιβή που νομίζω ότι μου αξίζει. Είμαι με τον άνθρωπό μου και προσπαθώ να κάνω ότι καλύτερο για τη σχέση μου αλλά δεν μειώνω την προσωπικότητά μου για κανέναν  Είμαι με τους φίλους μου και γίνομαι χαλί να με πατήσουν αλλά δεν θα τους αφήσω να με εκμεταλλευτούν. Εκπτώσεις στην ζωή μου κάνω μόνο Ε Γ Ω !! Όπου θέλω και όσο θέλω. Δεν προδίδω τα ιδανικά, τα πιστεύω μου, τις αξίες μου. Για κανέναν. Και σε όποιον αρέσουμε!!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured